بزرگ ترین حراج سال دیجی کالا

به گزارش مجله راهدیو، کمتر از یک روز به شروع آدینه سیاه یا همان بلک فرایدی دیجی کالا به جای مانده است. پویش خرید با تخفیف های شگفت انگیز دیجی کالا از اول آذرماه تا هفتم آذرماه شروع می گردد و پیش بینی می گردد در این بازه زمانی، حجم سفارشات در این فروشگاه بزرگ آنلاین، دو برابر گردد. به همین دلیل، دیجی کالا اعلام نموده است که ظرفیت دریافت سفارش از فروشنده ها را نیز دو برابر نموده است.

بزرگ ترین حراج سال دیجی کالا

شیوه های دریافت سفارش از فروشنده ها در دیجی کالا، در 3 مسیر تعریف می گردد. مسیر اول، مراجعه حضوری فروشنده ها به مراکز دیجی کالا است. مسیر دوم از خودروهایی که در سطح شهر تردد می نمایند، می گذرد. این خودروها برای دریافت سفارش ها در بازه های زمانی تعیین برای دریافت و تحویل سفارش مراجعه می نمایند. مسیر سوم اما سرویس فرست مایل (first mile) نام دارد که مراجعه به محل فروشنده به وسیله دیجی کالا، در این گزینه، انجام می گردد.

افزایش ظرفیت تحویل تا 4400 سفارش در یک روز

برای مدیریت سفارش ها، در هفته بلک فرایدی، روزهای آدینه هم به جدول زمانی دریافت سفارش از فروشنده ها اضافه شده است تا فاصله زمانی بین دریافت سفارش و تحویل سفارش در ایام بزرگ ترین حراج سال دیجی کالا، کوتاه تر گردد. به همین دلیل، ظرفیت سفارش های مشتریان در یک هفته مورد بحث برای سرویس تحویل همان روز و تحویل روز بعد به طور قابل توجهی افزایش پیدا خواهد نمود .

در تهران، دیجی کالا ظرفیت استفاده از سرویس تحویل همان روز را تا 4400 سفارش افزایش داده است. در واقع این فروشگاه آنلاین می تواند 4 هزار و 400 سفارش را در یک روز به ثبت رسانده و همه آن ها را در همان روز به مشتریان خود تحویل دهد. بعلاوه در خصوص شهر کرج این عدد (سرویس تحویل کالا در همان روز) به 600 سفارش در روز رسیده است.

البته افزایش ظرفیت تحویل و دریافت به استان تهران خلاصه نمی گردد و سرویس تحویل روز بعد در اصفهان به 200 سفارش در روز افزایش پیدا نموده است.

لازم به ذکر است سفارش هایی که تا قبل از ساعت 18 در این ایام ثبت شوند، در دسته تحویل همان روز قرار می گیرند و در غیر این صورت ارسال آن ها احتمالا به روز بعد موکول می گردد. بعلاوه در شهر اصفهان، سفارش هایی که تا پیش از ساعت 23 شب، نهایی شوند، فردای همان روز به دست مشتریان دیجی کالا در اصفهان خواهند رسید.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 30 آبان 1402 بروزرسانی: 30 آبان 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 594

به "بزرگ ترین حراج سال دیجی کالا" امتیاز دهید

142 کاربر به "بزرگ ترین حراج سال دیجی کالا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین حراج سال دیجی کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید