تصاویر ، نمایش اجساد فرازمینی ها در یک کنگره! ، ماجرای دو جسد کوچک؛ حیرت سیاستمداران و قانونگذاران

به گزارش مجله راهدیو، دو جسد کوچک ادعایی متعلق به موجودات بیگانه در مکزیکوسیتی مرکز مکزیک در مقابل چشمان حیرت زده سیاستمداران و قانونگذاران این کشور نمایش داده شد.

تصاویر ، نمایش اجساد فرازمینی ها در یک کنگره! ، ماجرای دو جسد کوچک؛ حیرت سیاستمداران و قانونگذاران

به گزارش خبرنگاران، دو جسد کوچک ادعایی موجودات بیگانه که گفته می گردد از شهر تاریخی در جنوب شرق پرو بازیابی شده و قدمتی 1000 ساله دارند، سه شنبه (12 سپتامبر، 21 شهریور) در جعبه هایی در کنگره مکزیک در مکزیکوسیتی مرکز این کشور نمایش داده شد.

رسانه های مکزیکی گزارش دادند پیشگام برگزاری این رویداد جیمی مائوسان روزنامه نگار و یوفولوژیست (محقق و کارشناس در مبحث اشیای پرنده ناشناخته) بود که تحت سوگند شهادت داد اجساد مویایی شده بخشی از تکامل زمینی ما نیستند و دی ان ای آن ها ناشناخته به جای مانده است.

مائوسان در جلسه علنی به مقام های آمریکایی و اعضای دولت مکزیک قبل از رونمایی از اجساد ادعایی، چند ویدئو از از یوفوها و پدیده های غیرعادی ناشناخته نشان داد. او گفت: این نمونه ها بخشی از تکامل زمینی ما نیستند...این ها موجوداتی نیستند که بعد از بقایای یوفوها پیدا شده باشند. آن ها در معادن دیاتوم (جلبک ها) یافت شدند و بعداً فسیل شدند.

به نوشته روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، مائوسان به شرکت نمایندگان گفت دانشمندان دانشگاه مستقل ملی مکزیک نمونه ها را مورد مطالعه قرار داده و توانستند شواهد دی ان ای را با استفاده از تاریخ گذاری رادیوکربن استخراج نمایند. پس از مقایسه با سایر نمونه های دی ان ای، تعیین شد بیش از 30 درصد دی ان ای نمونه ها ناشناخته است.

تصاویر با اشعه ایکس هم طی جلسه نشان داده شد. رایان گرِیوز مدیر اجرایی موسسه آمریکایی ها برای هوافضای ایمن و خلبان سابق نیروی دریایی ایالات متحده هم در این مراسم حضور داشت. او اوایل سال جاری به کنگره آمریکا درباره تهدید پدیده های پرنده ناشناس برای امنیت ملی آمریکا هشدار داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 585

به "تصاویر ، نمایش اجساد فرازمینی ها در یک کنگره! ، ماجرای دو جسد کوچک؛ حیرت سیاستمداران و قانونگذاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، نمایش اجساد فرازمینی ها در یک کنگره! ، ماجرای دو جسد کوچک؛ حیرت سیاستمداران و قانونگذاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید