اختصاص 450 میلیارد تومان به پروژه احیای دریاچه ارومیه در چند روز آینده

به گزارش مجله راهدیو، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اختصاص210 میلیارد تومان به پروژه های زیر ساخت استان و 450 میلیارد تومان به پروژه احیای دریاچه ارومیه در چند روز آینده اطلاع داد

اختصاص 450 میلیارد تومان به پروژه احیای دریاچه ارومیه در چند روز آینده

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی، داوود بهبودی در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از روستای جهیزدان سراب به خبرنگاران گفت: دکتر نوبخت در سفر دو روزه ای که با استان داشت طی بازدید از مراحل اجرایی مدول دوم تصفیه خانه تبریز پرداخت مبلغ 40 میلیارد تومان به این پروژه را در هفته آینده قول داد که با اجرای این طرح فاز مایع این مدول از تصفیه خانه تا 20 تیرماه امسال وارد مدار خواهد شد.

وی اضافه نمود: بعلاوه درادامه، طی بازدید از راستا راه آهن بستان آباد - تبریز و ایستگاه خاوران با دستور پرداخت 150 میلیارد تومان طی هفته آینده، پیش بینی شد این ایستگاه و خط ریلی تا انتها تیرماه سالجاری قابل بهره برداری خواهد بود.

بهبودی افزود: در این سفر بعلاوه مرکز رادیوتراپی تبریز با پیشرفته ترین دستگاههای نصب شده مورد بهره برداری نهاده شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: در جلساتی که برگزار گردید دستورات لازم در مورد آنالیز تامین اعتبار انتها عملیات اجرایی سدهای شهید مدنی تبریز و شهریار میانه داده شد تا شاهد تسریع در عملیات این دو سد عظیم در استان آذربایجان شرقی باشیم.

وی شرح داد: بعلاوه تامین اعتبار پایگاه هلال احمر شمالغرب کشور به اندازه 12 میلیارد تومان و مرکز سنجش مهارت فنی و حرفه ای هم به اندازه 8 میلیارد تومان مورد اقدام نهاده شد و دستور تسریع و پیگیری سایر پروژه های استان صادر شد.

بهبودی در ادامه یادآور شد: امروز و در روز دوم سفر، دکتر نوبخت طی بازدید هوایی از طرح های احیای دریاچه ارومیه، در طرح انتقال آب زاب حاضر شد و پرداخت 450 میلیارد تومان برای تسریع عملیات اجرایی تونل انتقال آب زاب طی چند روز آینده را صادر کرد تا شاهد انتها این طرح تا انتهای تیرماه باشیم.

وی افزود: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ظهرامروز با حضور در روستای جهیزدان شهرستان سراب در مراسم افتتاح نمادین چند واحد بازسازی شده و هم انتها عملیات احداث و تعمیر 6500 باب واحد مسکونی منطقه ها زلزله زده آذربایجان شرقی شرکت و پس از آن به استان اردبیل عزیمت کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 50

به "اختصاص 450 میلیارد تومان به پروژه احیای دریاچه ارومیه در چند روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 450 میلیارد تومان به پروژه احیای دریاچه ارومیه در چند روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید