استفاده از ظرفیت نخبگان در دوربین کافه گردی منطقه6

به گزارش مجله راهدیو، برای اجرای بهتر پروژه های شهری از ظرفیت نخبگان ساکن منطقه6 در قالب طرح کافه گردی استفاده خواهدشد.

استفاده از ظرفیت نخبگان در دوربین کافه گردی منطقه6

به گزارش خبرنگاران آنلاین، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه6 دراین باره گفت: دوربین کافه گردی عنوان طرح خلاقانه ای است که در شهرداری منطقه6 اجرا می گردد تا ضمن ارتباط با نخبگان ساکن منطقه از نظرهای آنها برای اداره بهتر شهر استفاده کند.

مهدی بابایی با بیان اینکه این طرح همزمان با شروع هفته تهران فعالیت خود را شروع نموده است، ادامه داد: نخبگان زیادی در این منطقه سکونت دارند، براین اساس در گام اول بانک اطلاعاتی از نخبگان علمی، فرهنگی، اجتماعی این منطقه تکمیل شد و در بازه زمانی تعیین، در روزهای هفته، سراغ تک تک آنها می رویم و نظرات شان را می شنویم و با آنها گفتگو می کنیم.

او وظیفه مهم روابط عمومی ها را ایجاد ارتباط دوسویه میان نخبگان و شهروندان با مدیریت شهری دانست و اضافه کرد: روابط عمومی ها در ایجاد زیرساخت های این ارتباط و مردمی سازی اداره شهر مسئولیت مهمی بر عهده دارند و باید به درستی بتوانند جهت دسترسی به هر دو طرف را تسهیل نمایند.

او تأکید کرد: هدف از این اقدام اجرای بهتر پروژه های عمرانی، فنی، خدماتی و اولویت شهردار منطقه است.

به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه6 در اولین روز از هفته تهران دوربین کافه گردی به سراغ 2 تن از معتمدان و فرهیختگان محله یوسف آباد رفت و درباره گذشته، مسائل و ظرفیت های این محله 150 ساله با آنها گفت وگو و بحث و گفتگو کرد .

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 451

به "استفاده از ظرفیت نخبگان در دوربین کافه گردی منطقه6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت نخبگان در دوربین کافه گردی منطقه6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید