این کیبورد شیشه ای FULL HD است!

به گزارش مجله راهدیو، کیبورد Flux پیروز شد سرمایه موردنیاز خود را به وسیله کیک استارترز به دست آورد، اما تا ژانویه 2024 دردسترس قرار نخواهد گرفت.

این کیبورد شیشه ای FULL HD است!

Flux صفحه کلید تازهی است که ترکیب جذابی از نمایشگر لمسی و سوئیچ های مکانیکی سنتی را ارائه می دهد. این محصول بودجه موردنیاز خود را ازطریق کمپین کیک استارترز به دست آورده و اساساً از نمایشگر IPS با وضوح Full HD و مجموعه ای از کلیدهای Maglev (کلیدهای مغناطیسی شناور) ساخته شده است.

کیبورد Flux به کاربران اجازه می دهد نوع نمایش کلیدها را برای هر نرم افزار یا سناریوی کاری خاص، سفارشی سازی نمایند. علاوه براین، روکش صفحه کلید می تواند کلیدهای لمسی یا خطی دراختیار شما قرار دهد، بعلاوه فضایی برای حداکثر چهار ماژول اضافه در بالای ردیف کلیدهای F دارد.

Flux روی یک نمایشگر 1920 در 1080 پیکسل ساخته شده است که حداکثر روشنایی آن به 300 نیت می رسد و از 100 درصد گستره رنگی sRGB پشتیبانی می نماید. این کیبورد لمسی با فرکانس 60 هرتز کار می نماید و ابعادی معادل 320 در 193 در 22 میلی متر دارد.

از آنجا که سطح زیرین Flux یک نمایشگر کامل است، قابلیت های سفارشی سازی بسیار زیادی دراختیار کاربران قرار می دهد. به عنوان مثال می توان به وسیله این پنل، انواع کاراکترها و زبان ها را روی کلیدها نمایش داد. علاوه براین کاربران قادر خواهند بود از نمایشگر Flux برای نشان دادن آیکون ها، ایموجی ها و موارد دیگر استفاده نمایند.

کلیدهای فیزیکی بخش مهمی از Flux را تشکیل می دهند. لازم به ذکر است این محصول از پردازنده داخلی چهارهسته ای بهره می برد و بنابراین سفارشی سازی ها و عملکردهای مختلف آن به طور کاملاً مستقل انجام می گردد و نیازی به استفاده از قدرت پردازشی کامپیوتر یا موبایل ندارد. این محصول بعلاوه از 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می برد که برای نگه داری تنظیمات، ماکروها، میان برهای سفارشی، طرح بندی ها و غیره استفاده می گردد.

کیبورد Flux ارگونومی خاصی دارد و از کلیدهای Maglev استفاده می نماید. شما می توانید از پوشش لمسی و خطی روی کلیدهای این محصول استفاده و هرکدام را مطابق نیازتان سفارشی سازی کنید. کلیدهای فیزیکی این محصول 97 درصد شفافیت دارند و بنابراین هیچ مانعی برای مشاهده جلوه های بصری نمایشگر زیرین آن ایجاد نمی نمایند.

به گزارش TomsHardware، می توان از ناحیه بالای Flux برای نمایش ماژول های مختلف بهره گرفت. تا کنون سه ماژول فیزیکی برای این محصول در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها، ابزار چرخانی دردسترس کاربر قرار می دهد و می توان با آن صدا یا نور دستگاه را تنظیم کرد. ماژول دوم نیز سه تنظیم فیزیکی برای کنترل سریع متغیرها دارد. لازم به ذکر است ماژول ها و فریم های کلیدهای این کیبورد قابل تعویض هستند.

طراحان صفحه کلید Flux امیدوارند در آینده گزینه های پوششی بیشتری برای آن معرفی نمایند. ماژول های فیزیکی تازه نیز برای بخش بالایی این محصول در حال توسعه هستند که یکی از آن ها احتمالاً پد عددی خواهد بود.

اگر برای خرید Flux هیجان زده هستید بهتر است کمی صبر کنید؛ زیرا این محصول تا ژانویه 2024 دردسترس مشتریان قرار نخواهد گرفت. علاوه براین امکان دارد فروش این کیبورد نسبت به زمان مشخص شده باز هم به تعویض انداخته گردد. قیمت Flux پس از عرضه به بازار 450 دلار خواهد بود که با توجه به امکانات آن کمی زیاد به نظر می رسد.

منبع: زومیت

منبع: فرادید
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 530

به "این کیبورد شیشه ای FULL HD است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کیبورد شیشه ای FULL HD است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید