برترین نرخ تضمینی بلیط هواپیما و بلیط قطار و پیشنهاد ما برای مسافران

به گزارش مجله راهدیو، اگر در صرف زمان محدودیتی ندارید و قصد دارید به همان میزان که در مقصد لذت می برید، راستا هم برایتان سرشار از حس ناب سفر باشد، شما را به خرید یک بلیط قطار دعوت می کنیم!

برترین نرخ تضمینی بلیط هواپیما و بلیط قطار و پیشنهاد ما برای مسافران

همانطور که می دانید خرید بلیط قطار برای سفرهای کاری یا تحصیلی روزانه نه تنها مالی و ارزان است، بلکه امکان تاخیر و معطلی نیز در آن کمتر است. همین امر نیز سبب شده است تا تمایل به استفاده از این وسیله نقلیه مطمئن و ایمن، در جامعه کثیری از مسافران افزایش یابد. با همه این ها هنوز مسئله ای وجود دارد که سفر با قطار را برای مسافران همواره نگران به یک دغدغه بدل می نماید و آن هم چگونگی خرید بلیط قطار و جستجوی برترین نرخ بلیط قطار است.

دو راه برای تهیه بلیط و به طور معین خرید بلیط قطار وجود دارد؛ اولین و ابتدایی ترین راه، مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و صرف زمان و هزینه بیشتری است که کمتر کسی مایل به تجربه آن است. اما راه دوم که در سال های اخیر نیز به جهت سهولت، سادگی و صرفه جویی در زمان، مورد توجه بسیاری از مسافران واقع شده، خرید اینترنتی بلیط قطار است.

خرید تضمیمی بلیط قطار و بلیط هواپیما در کوتاهترین زمان

قاصدک 24 یکی از سامانه های معتبری که می توانیم در خصوصخرید آنلاین بلیط هواپیماوخرید بلیط قطاربه شما معرفی کنیم. این سامانه با همکاری بسیاری از شرکت های هواپیمایی و کارگزاران سفرهای ریلی اقدام به عرضه مستقیم بلیط هواپیما و قطار می کنند. بدین ترتیب مسافران قادر خواهند بود به سادگی و تنها با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس www.ghasedak24.comضمن مشاهده لیست کاملی از بلیط های موجود، قیمت بلیط هواپیما و قطار مورد نظر خود را با سایر بلیط ها مقایسه کرده و خریدی مناسب و ارزان را تجربه کنند.

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با قاصدک 24 این است که خدمات این سامانه تنها به فروش بلیط قطار خلاصه نمی شود. این شرکت علاوه بر همکاری با کارگزاران ریلی کشور، چندی است که به کنندگی از ایرلاینهای معتبر داخلی و خارجی نظیر ماهان، ایران ایر، کاسپین و... اقدام به عرضهبلیط هواپیما ایران ایر، بلیط ماهان و ... و بیمه های مسافرتی کرده است. به عبارت دیگر تجمیع تمامی پیش احتیاجهای ممکن در یک سامانه جامع سبب شده است تا قاصدک 24 به سادگی جوابگوی احتیاج و سلیقه تمامی کاربران خود باشد.

فرایند خرید بلیط از سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 با توجه به نوع بلیط درخواستی کمی متفاوت، اما در این حال ساده است. در واقع خرید بلیط قطار و بلیط هواپیما از قاصدک 24، به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون احتیاج به ثبت نام در سایت، امکان پذیر است. با این تفاوت که کاربر برای خرید بلیط قطار می بایست در صفحه نخست فیلدهای مبدا، مقصد و تاریخ سفر یکی از سه گزینه مسافرین عادی، ویژه برادران یا ویژه خواهران را تکمیل کرده و پس از انتخاب بلیط وارد درگاه خرید شده و بلیط قطار مورد نظر خود را رزرو و خریداری نماید. اما برای خرید بلیط هواپیما می بایست با توجه به نوع سفر خود از میان دو گزینه پرواز داخلی و پرواز خارجی یک گزینه را انتخاب کرده و سایر گزینه ها را در مراحل بعدی تکمیل نماید.

لیستی که پس از جستجو بلیط قطار به کاربر نمایش داده می شود، لیست کاملی از بلیط های قطار موجود در جهت انتخابی مسافر است که کاربر می تواند در صورت احتیاج آن را با فیلترهای تعبیه شده در سیستم از لحاظ بازه زمانی، قیمت و شرکت های حمل و نقل ریلی محدود نماید و در زمان کوتاه تری به بلیط قطار مورد نظر خود دست یابد. لیست نهایی برای رزرو بلیط هواپیما نیز به همین منوال و با فیلترهای زمان، قیمت، شرکتهای هواپیمایی و نوع بلیط محدود می شود تا کاربر در سریعترین زمان ممکن قادر به رزرو وخرید بلیط چارتریا سیستمی وبلیط هواپیما ارزانمتناسب با بودجه و سلیقه خود باشد.

در خاتمه یادآور می شویم در سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 ضمن خرید بلیط قطار، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و برخورداری از پشتیبانی تیم فروش این مجموعه، می توانید نسبت به کنسلی و استرداد بلیط قطار یا بلیط هواپیما خود نیز اقدام نمایید، پس اگر به هر دلیلی مجبور به لغو سفر خود شدید، دیگر کوچک ترین نگرانی ای برای کنسل کردن بلیط سفر خود نخواهید داشت.

منبع: کجارو
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 268

به "برترین نرخ تضمینی بلیط هواپیما و بلیط قطار و پیشنهاد ما برای مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین نرخ تضمینی بلیط هواپیما و بلیط قطار و پیشنهاد ما برای مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید