بهورزان هفتکلی، خانه به خانه در جستجوی کرونا

به گزارش مجله راهدیو، مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل گفت: واکسیناسیون مردم علیه ویروس کرونا در منطقه ها روستایی این شهرستان با اجرای طرح خانه به خانه با شتاب بیشتری در حال انجام است.

بهورزان هفتکلی، خانه به خانه در جستجوی کرونا

مازیار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: به منظور تکمیل واکسیناسیون مردم این شهرستان علیه ویروس منحوس کرونا تداوم این عمل از سوی بهورزان در منطقه ها روستایی با اجرای طرح خانه به خانه با شتاب بیشتری در حال انجام است.

او اضافه نمود: از همشهریان گرامی تقاضا می شود در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کاهش مرگ و میر، هرچه سریعتر با در دست داشتن کارت ملی به نزدیکترین مرکز بهداشت محل سکونت خود، جهت تزریق واکسن مراجعه کنند.

مولایی پارده با بیان اینکه مردم عزیز واکسیناسیون را جدی گرفته چراکه دریافت واکسن مطمئن ترین راه جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا است، شرح داد: شهروندان هفتکلی هم می توانند جهت تزریق واکسن کرونا به خانه های بهداشت، پایگاه بهداشتی مرکز شماره دو در طوف شیرین ساعت اداری و مرکز تجمیعی واکسیناسیون شماره یک جنب بانک ملت صبح و عصر مراجعه و واکسن را دریافت کنند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 99

به "بهورزان هفتکلی، خانه به خانه در جستجوی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهورزان هفتکلی، خانه به خانه در جستجوی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید