تور فرانسه ارزان: تور موتورسواری از پاریس تا پرسپولیس و بزرگترین همایش کمپر و کاروان های کشور برگزار می گردد

به گزارش مجله راهدیو، ایسنا/ براساس اخبار واصله، تور موتورسواری از پاریس تا پرسپولیس و بزرگترین همایش کمپر و کاروان های کشور برگزار می گردد.

تور فرانسه ارزان: تور موتورسواری از پاریس تا پرسپولیس و بزرگترین همایش کمپر و کاروان های کشور برگزار می گردد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

محمدحسین صوفی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: تور کمپر و کاروان های مسافرتی در راستا مثلث گردشگری ایران (استان های اصفهان، یزد و فارس) اجرا خواهد شد و سپس در شهر شیراز گردهم خواهند آمد. بعلاوه قرار است در بهار 1401 رالی تور پاریس- پرسپولیس با شرکت موتورسیکلت ها به مقصد شیراز اجرا گردد.

رالی پاریس تا پرسپولیس یکبار در سال 1971 میلادی از سوی یک شرکت فرانسوی برگزار گردید که در معرفی ایران اثر زیادی داشت. بعد از آن رالی برای 43 سال متوقف ماند تا اینکه شرکت فرانسوی مجری پروژه تصمیم گرفت بار دیگر خاطره آن رالی را با اعمال تغییراتی در سیستم ماشین ها زنده کند. این رالی قرار بود با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی سال 1393 برگزار گردد که پیروز نشد اسپانسر جذب کند که البته بی تاثیر از شرایط سیاسی نبود. پس از آن، رالی ها و تورهای زیادی به این عنوان برگزار گردید که البته با نسخه اصلی تفاوت دارد.

صوفی حالا بدون آنکه به جزئیات بیشتر تور از پاریس تا پرسپولیس موتوسیکلت سوارها اشاره کند، در جمع مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مسئولان اتومبیلرانی، نیروی انتظامی و پلیس راهور استان فارس و سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان پس از بازدید از گردهمایی خودروها و موتورسیکلت ها، خبر اجرای آن را در بهار 1401 داده است.

در آن نشست، بعلاوه موانع بیمه وسیله های نقلیه دارای پلاک تاریخی، برگزاری دوره های آموزش فرهنگ رانندگی ایمن، انجام فعالیت های مشترک در راستای کاهش تصادفات، ساماندهی خودروهای آفرود و امداد آفرود در نوروز بحث و آنالیز شد.

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران درباره گردهمایی خودروها و موتورسیکلت ها در شیراز اظهار داشت: این رویداد که خودروهای کلاسیک، سافاری، کمپر و کاروان مسافرتی و موتورسیکلت ها در آن شرکت داشتند، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

منبع: همگردی
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 315

به "تور فرانسه ارزان: تور موتورسواری از پاریس تا پرسپولیس و بزرگترین همایش کمپر و کاروان های کشور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: تور موتورسواری از پاریس تا پرسپولیس و بزرگترین همایش کمپر و کاروان های کشور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید