صالح مصطفوی: بازیکنان استقلال انسانهای شریفی هستند

به گزارش مجله راهدیو، مربی تیم استقلال گفت: به هر دلیلی هر 3 روز یک بار بازی می کنیم و تحت فشار هستیم.

صالح مصطفوی: بازیکنان استقلال انسانهای شریفی هستند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صالح مصطفوی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: درباره مسائل صحبت به مقدار کافی شده است و ما باید به بازی ها بپردازیم. درباره بازی باید بگویم که متأسفانه استراحت ما نسبت به بقیه تیم ها کمتر بود. تیم ما می توانست فردا بازی کند و بازی بعدی اش را دهم تیرماه بازی کند، به هر دلیلی هیچ تغییری هم نسبت به زمان بندی بازی تیم های دیگر انجام نمی گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: به هر دلیلی هر 3 روز یک بار بازی می کنیم و تحت فشار هستیم، خستگی بازیکنان باعث شد به لحاظ مالکیت بازی کمتری نسبت به حریف داشته باشیم. ریکاوری مناسبی انجام خواهیم داد تا برای بازی بعدی آماده شویم. بچه های ما انسان های شریفی هستند که در شرایط نابرابر مایه می گذارند. امروز یک موقعیت جدی به حریف ندادیم و موقعیت های خوبی ایجاد می کردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: بارها موقعیت ایجاد کردیم و به نظر من استحقاق ما برد بود. ما هنوز شش بازی دیگر هم داریم و فاصله امتیازی مناسبی با تیم های پایین تر ایجاد نموده ایم. بازی حساسی با آلومینیوم داریم. بازی های سنگینی با سپاهان، نساجی و تراکتور هم خواهیم داشت و هنوز هیچ چیزی تمام نشده است. می خواهیم نتایج مناسب و در خور نام استقلال با وجود همه مسائلی که دست به گریبان هستیم، به دست بیاوریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 30

به "صالح مصطفوی: بازیکنان استقلال انسانهای شریفی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح مصطفوی: بازیکنان استقلال انسانهای شریفی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید