عیسی آل کثیر دردسر تازه پرسپولیس!

به گزارش مجله راهدیو، خبرنگاران: پرسپولیس این روز ها در جنگ دشواری با استقلال و سپاهان برای صدرنشینی قرار گرفته و به خوبی می داند امکان اشتباه در بازی های لیگ برتر را ندارد. این تیم که چند روز پیش در هفته یازدهم پیروز شد از سد ذوب آهن عبور کند باید چند روز دیگر به مصاف سپاهان برود و حساس ترین بازی هفته را برگزار کند.

عیسی آل کثیر دردسر تازه پرسپولیس!

به گزارش خبرنگاران، برتری 2 گله پرسپولیس برابر ذوب آهن در هفته یازدهم در شرایطی به دست آمد که این تیم کار سختی در ورزشگاه آزادی داشت. با این وجود اشتباه عجیبی که دروازه بان ذوب آهن انجام داد باعث گل اول سرخ های تهرانی شد. در ادامه هم پنالتی ای که عیسی آل کثیر گرفت با ضربه مهدی ترابی تبدیل به گل دوم شد تا خیال پرسپولیس از کسب سه امتیاز این بازی راحت شود.

با وجود آن 2 گل، اما در حین بازی اتفاقی رخ داد که باعث ناراحتی عیسی آل کثیر و البته تبدیل به دغدغه یحیی گل محمدی شد. ماجرا از این قرار بود که عیسی آل کثیر در بازی برابر ذوب آهن قصد داشت پنالتی ای که خودش گرفته را بزند، ولی از آنجا که پنالتی زن اول تیم مهدی ترابی است، یحیی گل محمدی به عیسی دستور داد پنالتی را به ترابی بدهد. ترابی پنالتی را تبدیل به گل کرد، ولی عیسی حتی در جشن خوشحالی پس از گل تیم هم شرکت نکرد تا نشان دهد ناراحت است. این بازیکن حتی وقتی از زمین مسابقه هم تعویض شد چهره ای درهم داشت تا نشان دهد از تصمیم کادرفنی در مورد صحنه پنالتی ناراضی است.

عیسی البته پیش تر هم برای زدن ضربه پنالتی تیمش اقدام کرده بود که دوباره با مخالفت کادرفنی روبرو شده بود. حالا همین مورد تبدیل به یک معضل در پرسپولیس شده است. این بازیکن که تمایل زیادی دارد در این فصل با پیراهن پرسپولیس عنوان آقای گلی را به دست بیاورد می داند باید از ضربات پنالتی نهایت استفاده را ببرد، ولی از سوی دیگر، یحیی گل محمدی نمی خواهد ریسک کند و پنالتی ها را به مهدی ترابی می دهد که ریسک گل نشدنش پایین تر است. حال اینکه در این مورد با عیسی آل کثیر چطور برخورد شود تا او هم روحیه اش را حفظ کند و هم شانسی برای آقای گلی داشته باشد، ماموریت تازه ای است که یحیی گل محمدی باید راه حلی برایش پیدا کند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 237

به "عیسی آل کثیر دردسر تازه پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسی آل کثیر دردسر تازه پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید