محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی M11 سامسونگ در خبرنگاران

به گزارش مجله راهدیو، در این مطلب به معرفی برترین و محبوب ترین لوازم جانبی گوشی مالی سامسونگ گلکسی M11 می پردازیم که شامل کاور، برچسب محافظ صفحه و شارژر می شوند.

محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی M11 سامسونگ در خبرنگاران

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M11

سامسونگ در سال 2020 از گوشی گلکسی M11 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های خود رونمایی کرد. این گوشی مالی نمایشگری 6.4 اینچی با پنلی از جنس PLS LCD با وضوح 720 × 1560 پیکسل دارد و رفرش ریت آن هم 60 هرتزی است. خود گوشی هم از پلاستیک ساخته شده و علی رغم مقدار نه چندان بزرگ، 197 گرم هم وزن دارد تا در دسته گوشی های نسبتا سنگین قرار بگیرد.

به عنوان قلب تپنده پردازنده اسنپدراگون 450 را در این گوشی شاهد هستیم که از 8 هسته از نوع Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می برد و در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 506 عهده دار فعالیت های پردازشی و گرافیکی دستگاه است. سیستم عامل گوشی هم اندروید 10 است که کاربر می تواند تا اندروید 12 آن را آپدیت کند. در کنار این پردازنده از ترکیب رم و حافظه داخلی 3/32 و 4/64 گیگابایت هم استفاده شده است تا بدین ترتیب گوشی حداقل انتظارات شما را در کار با سیستم عامل اندروید رفع کند. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی است که در کنار آن یک سنسور فوق عریض 5 و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی را هم شاهد هستیم. دوربین سلفی هم سنسوری به بزرگی 8 مگاپیکسل دارد. به عنوان منبع تغذیه، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این محصول ایفای نقش می نماید که با شارژر 15 واتی سریع شارژ می گردد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M11 SM-M115F/DS دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

مشاهده کالا

لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی سامسونگ گلکسی M11 معرفی کنیم در چهار دسته زیر قرار می گیرند:

قاب محافظ سامسونگ گلکسی M11

محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی M11

محافظ لنز دوربین سامسونگ گلکسی M11

شارژر سامسونگ گلکسی M11

قاب محافظ سامسونگ گلکسی M11

1. کاور گاردتک مدل DRC

اولین قاب پیشنهادی ما برای گوشی سامسونگ M11 که بسیار محبوب و پرفروش است کاور با کیفیت و خوب مدل SA507 نام دارد. این قاب محافظ از دو نوع پلاستیک نرم و سخت ساخته شده است و ساختار ماتی دارد که به مجذوب نمایندهیت آن می افزاید. بعلاوه ساختار مات باعث می گردد گوشی اثر انگشت را به خود جذب نکند و خیلی زود کثیف نگردد. کاور SA507 تقریبا تمامی قسمت های گوشی همچون قاب پشتی، لبه بالایی، لبه پایینی، لبه چپ و راست را پوشش می دهد و به علاوه از دکمه ها هم به خوبی محافظت می نماید تا تقریبا یک پوشش کامل و حداکثری را فراهم کند. یکی از ویژگی های خوب این کاور این است که می تواند حالت استند بگیرد و از همین جهت روند انجام کارهایی نظیر بازی کردن و فیلم تماشا برایتان به مراتب آسان تر و لذت بخش تر خواهد شد. کاور یاد شده در مقابل ضربه های وارده بسیار مقاوم است و از همین رو می تواند به طور کامل و عالی از گوشی شما محافظت کند. این قاب بسیار به ارزان و در رنگ های متفاوت و متنوع موجود است که می توانید بنا به سلیقه خود یکی را از میان آن ها انتخاب کنید.

کاور مدل SA507 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

5 %

58,000

55,100 تومان

مشاهده و خرید

2. کاور مدل خرگوشی

در دسته لوازم جانبی گلکسی M11، مدل های فانتزی هم وجود دارند. اگر گوشی یادشده را برای فرزند خود (به خصوص دختر) خریداری نموده اید و در پی قابی عروسکی و فانتزی برای آن هستید که علی رغم ظاهر بچه گانه، عملکرد خوبی هم در برابر ضربه دارد، پیشنهاد ما به شما خرید کاور عروسکی است که به واسطه طراحی جالبش شکل و شمایل یک حیوان خانگی کوچک و بامزه را تداعی می نماید. این کاور از خز و پرز ساخته شده و در نتیجه بسیار نرم و لمس آن دلنشین است. لبه های این قاب شاید در ابتدا کمی انحنا داشته باشند اما به مرور زمان و بعد از قرارگیری گوشی درون آن قالب محسوب می شوند و دیگر هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید در ابتدا شاید گوشی اندکی پرز بدهد اما به مرور این مشکل هم رفع خواهد شد. یکی از نکات مجذوب نماینده در رابطه با این کاور عروسکی این است که برای استفاده از دوربین باید گوش خرگوش را به سمت بالا راهنمایی کنید که این یعنی در حالت عادی حتی از دوربین ها هم مراقبت می گردد.

کاور مدل خرگوشی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M11

75,050 تومان

مشاهده و خرید

3. کیف کلاسوری زوبینا مدل Romeo

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که برای شما محافظت 360 درجه ای اهمیت ویژه ای دارد، پیشنهادمان خرید کاور کلاسوری زوبینا است. این قاب در واقع یک کیف است که گوشی را کاملا درون خود جای داده و آن را در برابر تمام ضربه ها محافظت می نماید. مهم نیست گوشی از رو به زمین بیفتد یا از پشت، در هر صورت از تمامی بخش های آن حتی دوربین به برترین شکل ممکن مراقبت می گردد. این قاب فقط 30 گرم وزن دارد و از چرم مصنوعی و پلاستیک نرم ساخته شده تا بدین ترتیب علاوه بر کیفیت بالا، انعظاف پذیری خوبی هم داشته باشد. این قاب فضای کافی برای قرار دادن کارت ها، پول و عکس دارد دوخت آن هم ظاهر مجذوب نمایندهی به آن بخشیده است. بعلاوه یک بند مچی هم دارد که می توانید آن را درون دست خود قرار دهید تا در از افتادن آن جلوگیری گردد. این قاب بعلاوه به لطف گیره قفلی خود، امکان تبدیل شدن به استند را هم دارد.

کیف کلاسوری زوبینا مدل Romeo مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

9 %

129,000

117,000 تومان

مشاهده و خرید

4. کاور لوکسار مدل Zeus

می رسیم به لوکسار که معمولا در زمینه فراوری کاورهای جان سخت فعالیت بسیار خوبی دارد. کاور لوکسار مدل Zeus یکی از برترین قاب های موجود در بازار برای گلکسی M11 است که فقط 35 گرم وزن دارد اما به برترین شکل ممکن از گوشی در برابر ضربه محافظت می نماید به گونه ای که می توان گفت عملا گوشی را در برابر ضربه بیمه می نماید. این قاب دارای استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متری است تا از وارد شدن ضربه های سنگین به گوشی هم مراقبت کند. بعلاوه برآمدگی در قسمت دوربین و صفحه نمایش هم باعث می گردد از این بخش ها به خوبی مراقبت گردد. این قاب از مواد درجه یک با گرید +A ساخته شده و نه تنها رنگ بلکه کیفیت خود را هم از دست نمی دهد. از برترین قابلیت های این قاب می توان به بهره مندی از یک استند اشاره نمود که روی پنل پشتی آن تعبیه شده و می توانید به لطف آن گوشی را روی سطح صاف ثابت نگه دارید.

کاور لوکسار مدل Zeus مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

360,000 تومان

مشاهده و خرید

5. کاور لوکسار مدل Silca

یکی از زیباترین کاورهای موجود در بازار در دسته لوازم جانبی گلکسی M11، کاور لوکسار مدل Silca است. محصولی که در چهار رنگ قرمز، آبی، صورتی و سبز تیره در دسترس واقع شده است و کیفیت ساخت آن هم به لطف استفاده از ترکیب TPU و سیلیکون بسیار بالاست؛ به گونه ای که در دراز مدت اصلا شکل و شمایل خود را از دست نمی دهد. این قاب با بهره گیری از مواد اولیه گرید +A، رنگ خود را هم از دست نمی دهد. از ویژگی های مهم این Silca لوکسار، داشتن تاییدیه های استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر است. بعلاوه با برآمدگی های دور لنز گوشی و همینطور صفحه نمایش از اثابت مستقیم آن ها به زمین هم جلوگیری می نماید. این قاب یکی از محدود قاب های گلکسی M11 است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه، خط و خش و حتی حرارت و آتش، ظاهر شکیل و زیبایی دارد تا برای تمامی سلیقه ها مناسب باشد.

کاور لوکسار مدل Silca مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

150,000 تومان

مشاهده و خرید

6. کاور قاب ناب مدل JLLZ-NOKPS

کاور قاب ناب مدل JLLZ-NOKPS یکی از قاب های مجذوب نماینده و بسیار زیبای گلکسی M11 است که از ترکیب پلاستیک نرم و سخت ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی هم در برابر ضربه دارد. این قاب فقط 20 گرم وزن دارد که این یعنی در صورت قرارگیری گوشی در آن، وزن مجموعه به تقریبا 215 گرم می رسد که با در نظر گرفتن وزن بالای خود گوشی، بسیار خوب است. این قاب ساختار شفافی دارد و این یعنی پنل پشتی گوشی شما را پنهان نمی نماید. در بخش گوشه های فریم هم یک سری کپسول هایی طراحی شده تا وقتی گوشی از این قسمت ها به زمین برخورد می نماید، مسئله ای برایش پیش نیاید. این قاب علاوه بر مقاومت استثنائی در برابر ضربه، در برابر خط و خش و حتی آب هم مقاومت خوبی دارد و مسئله ای از بابت دسترسی به پورت ها و اتصالات هم نخواهید داشت. از جمله ضعف های این قاب می توان به عدم وجود پوشش کامل برای دوربین اشاره نمود که با خرید یک برچسب محافظ می توان این ضعف را رفع کرد. هرچند در قسمت دوربین برآمدگی وجود دارد تا در صورت برخورد به زمین مسئله ای برای لنزها به وجود نیاید.

کاور قاب ناب مدل JLLZ-NOKPS مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

41,000 تومان

مشاهده و خرید

7. کاور مدل SA389

یکی از محبوب ترین کاورها در دسته لوازم جانبی گلکسی M11، کاور مدل SA389 است که در پنج رنگ مشکی، قرمز، آبی، زرد و سبز در دسترس واقع شده است. این قاب مثل یک قاب سیلیکونی بسیار نرم است و انعطاف پذیری بالایی دارد تا به راحتی بتوانید گوشی را درون آن قرار داده یا از آن خارج سازید. نوع بدنه این قاب مات است و به هیچ وجه اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید تا مجذوب نمایندهیت آن حفظ گردد. این قاب لبه های برجسته زیادی ندارد اما با این حال در بخش دوربین به گونه ای طراحی شده که از تمامی لنزها به برترین شکل ممکن محافظت می نماید. برش ها هم آنقدر دقیق هستند که به راحتی می توانید به پورت ها و حفره ها دسترسی داشته باشید. این قاب با قیمت بسیار مناسبی هم اکنون برای خرید در دسترس واقع شده است.

کاور مدل SA389 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

13 %

26,520

23,000 تومان

مشاهده و خرید

8. کاور زوبینا مدل Goorin

قاب های سیلیکونی یکی از محبوب ترین لوازم جانبی هر گوشی هوشمند محسوب می شوند چرا که هم ظاهر بسیار مجذوب نمایندهی به گوشی می بخشند، هم نرم و انعطاف پذیر هست و در دست گرفتن گوشی با آن ها لذت بخش تر می گردد و هم اینکه دستگاه را از ضربه و خط و خش حفظ می نمایند. یکی از برترین قاب های سیلیکونی بازار در دسته لوازم جانبی گلکسی M11، کاور زوبینا مدل Goorin است؛ محصولی که حتی لایه بیرونی آن هم جنس نرم و لطیفی دارد تا حس بی نظیری از در دست گرفتن گوشی به شما القا گردد. این قاب بدنه ماتی دارد که یعنی اثر انگشت و لکه را جذب نمی نماید تا ظاهر زیبای آن همواره حفظ گردد. از آنجایی که این قاب اصلی است، محل پورت ها و حفره ها هم بسیار دقیق برش خورده اند تا مسئله ای از بابت دسترسی به آن ها برای شما به وجود نیاید. بعلاوه این قاب دارای لبه های برجسته در قسمت دوربین های گوشی است که باعث محافظت بیشتر از دوربین گوشی شما می گردد و به علت ساختار ضد ضربه، می تواند گزینه مناسبی برای محافظت از گوشی در برابر ضربه باشد.

کاور زوبینا مدل Goorin مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galexy A11 / M11

9 %

54,000

49,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی M11

1. محافظ صفحه نمایش سرامیکی شیلد گلس

این روزها قیمت نمایشگر گوشی تقریبا دو سوم خود دستگاه است. در نتیجه محافظت از آن امری بسیار ضروری محسوب می گردد. محافظ صفحه نمایش سرامیکی شیلد گلس مدل CLEAR یکی از گلس هایی است که با پوشش کامل نمایشگر گوشی آن را در برابر تمامی صدمات از خط و خش گرفته تا ضربه محافظت می نماید. طراحی منحصر به فردی که این محصول دارد باعث می گردد عملکرد سنسورها هم با مشکل روبرو نگردد. این گلس به راحتی روی نمایشگر نصب می گردد و در صورت جداسازی هم هیچ اثری از خود به جا نمی گذارد. از لحاظ کیفیت محتوا هم باید خیالتان آسوده باشد چون در صورت استفاده از این گلس اصلا از کیفیت صفحه کاسته نمی گردد. این محصول چربی گریز است و اثر انگشت را هم جذب نمی نماید تا تعامل لمسی با نمایشگر به برترین و لذت بخش ترین شکل ممکن صورت بگیرد.

محافظ صفحه نمایش سرامیکی شیلد گلس مدل CLEAR مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

76 %

45,000

11,000 تومان

مشاهده و خرید

2. محافظ صفحه نمایش مات شهر گلس مدل CMT

محافظ صفحه نمایش مات شهر گلس مدل CMT یکی از محبوب ترین گلس های محافظ صفحه ای محسوب می گردد که می توانید نمایشگر گلسی M11 را با استفاده از آن در برابر ضربه، خظ و خش، گرد و غبار و… بیمه کنید. این محصول مات است به این معنا که حتی در نور خورشید هم می توانید بدون اینکه بازتاب نور چشم شما را اذیت کند و کیفیت آن کاهش پیدا کند به محتوای درون گوشی نگاه کنید. این محافظ صفحه نمایش بعلاوه اشعه های خسته نماینده ای که برای چشم مضر هستند را نیز تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. این محافظ صفحه بعلاوه به علت جنس خوبی که دارد، اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید تا هم کار با نمایشگر آسان باشد و هم مسئله ای از بابت کثیف شدن مکرر آن پیش نیاید. از لحاظ مقاومت هم این محصول به لطف طراحی پنج لایه ضد ضربه، در صورت صدمات شدید هم خرد نمی گردد و پیوستگی خود را حفظ می نماید. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسبی هم بخرید.

محافظ صفحه نمایش مات شهر گلس مدل CMT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11 / شیائومی Redmi Note 9

11,020 تومان

مشاهده و خرید

محافظ لنز دوربین سامسونگ گلکسی M11

1. محافظ لنز دوربین هارد اند تیک

محافظ لنز دوربین هارد اند تیک یکی از محبوب ترین محافظ لنز دوربین گلکسی M11 به شمار میرود که هم مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد و هم لنز دوربین را از کثیف شدن محفوظ نگه می دارد. این محصول قیمت بسیار مناسبی هم دارد تا بدین ترتیب مسئله ای از بابت بودجه هم وجود نداشته باشد. این برچسب به سادگی و خیلی محکم روی لنز می نشیند و چسبندگی خوبی هم دارد تا بدین ترتیب بعد از استفاده مکرر از جایش بلند نگردد. اگرچه دوربین گلکسی M11 خیلی از بدن بیرون زده نیست اما با این حال استفاده از این لنز می تواند خیال شما را از همه لحاظ آسوده کند.

محافظ لنز دوربین هارد اند تیک مدل MTL-01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A11 / M11

19 %

24,500

19,830 تومان

مشاهده و خرید

2. محافظ لنز دوربین گلس راک مدل STR

برای گلکسی M11 شما بعلاوه می توانید از محافظ لنز دوربین گلس راک مدل STR بهره ببرید. دوربین گوشی های هوشمند بخشی آسیب پذیر و حساس به حساب می آیند و از آن جایی که اغلب لنز دوربین ها برآمده طراحی می شوند اولین نقطه ای از گوشی که در معرض خطر آسیب و ضربه واقع شده است دوربین آن هاست. همانطور که گفته شده گلکسی M11 دوربین برآمده ای ندارد اما با استفاده از این لنز می توانید لنز را در برابر خط و خش و ضربه، چربی، گرد و خاک و… محافظت کنید. این محصول از درجه سختی 9H بهره می برد، به آرامی نصب می گردد، در برابر چربی مقاوم است، باعث تاری تصاویر نمی گردد و موارد خوب دیگر تا به یکی از محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی M11 تبدیل گردد.

محافظ لنز دوربین گلس راک مدل STR مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M11

49,600 تومان

مشاهده و خرید

شارژر سامسونگ گلکسی M11

1. شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510x

فناوری شارژ سریع چند سالی است که در بین گوشی های شرکت های بزرگ فراورینماینده گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. افزایش سرعت شارژ و جلوگیری از خالی شدن باتری گوشی در کوتاه مدت باعث شده که بسیاری از کاربران در خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ، به سراغ استفاده از شارژرهای سریع بروند. در این بین خرید یک شارژر اوریجینال باعث می گردد تا کمترین آسیب به گوشی وارد گردد که شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510x هم یکی از همین مدل هاست که اگرچه سریع ترین نمونه موجود نیست اما با سرعت 15 وات می تواند گوشی گلکسی M11 شما را شارژ کند و به خاطر اینکه اصل و ساخت خود سامسونگ است، هیچ آسیبی را هم به آن وارد نمی نماید. شما می توانید این محصول را که کابل USB-C هم به همراه آن درون بسته بندی واقع شده است همین حالا از خبرنگاران بخرید.

شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510x به همراه کابل تبدیل USB-C

598,000 تومان

مشاهده و خرید

2. شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510

یکی دیگر از شارژرهای سامسونگ که برخلاف مدل قبلی احتیاج به تبدیل ندارد و با پریزهای ایران سازگاری کامل دارد، شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510 است که می تواند گلکسی M11 را با سرعت بالا شارژ کند. این شارژر هم 15 واتی است و کابل USB-C هم به همراه آن عرضه می گردد تا دیگر احتیاجی به پرداخت هزینه مجزا برای خرید کابل نداشته باشید. از مزیت های این شارژر باید به اصل بودن آن اشاره نمود که یعنی ساخت سامسونگ است تا نگرانی از بابت خراب شدن باتری گوشی شما را تهدید نکند. توجه داشته باشید گلکسی M11 از شارژر سریع تری پشتیبانی نمی نماید و به همین دلیل خرید مدل های سریع تر عملا بی فایده خواهد بود.

شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T1510 به همراه کابل تبدیل USB-C

5 %

476,000

452,200 تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

در این مقاله با برترین و محبوب ترین لوازم جانبی گوشی مالی سامسونگ گلکسی M11 آشنا شدید تا اگر قصد دارید لوازم جانبی خاصی برای این محصول بخرید دیگر احتیاجی به صرف وقت زیاد جهت گشت و گذار در وب سایت های مختلف و یافتن جنس اصل نباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 479

به "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی M11 سامسونگ در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی M11 سامسونگ در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید