مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو

به گزارش مجله راهدیو، به عنوان مثال در طول یک ماه اخیر قیمت تیپ اف اسپورت خودروی لکسوس nx200t (نسخه هفت کلید این خودرو) با افزایش رقمی نزدیک به 30 میلیون تومان همراه بوده است. به گونه ای که در حال حاضر تیپ یاد شده از این خودرو با متوسط قیمتی در حدود 730 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو

پیش از آن بد نیست به این نکته اشاره گردد که خودروی لکسوس nx چه در قالب مدل بنزینی و چه در قالب مدل هیبریدی خود به عنوان یک خودروی لوکس و شاسی بلند نام آشنا و نسبتا محبوب در جهان به شمار می رود. خصلتی که این خودرو کم و بیش در بازار خودروی ایران نیز از آن برخوردار است. البته در بازار داخل باید عامل مهمی به نام قیمت را فاکتور گرفت. چرا که قیمت بالای این خودرو در بازار داخل موجب فراری دادن عده فراوانی از علاقه مندان این محصول می گردد. البته در بخش خاتمهی این متن به قیمت این خودرو و نکات مهم مربوط به آن اشاره خواهد شد.

با این حال در هر دو حالت مبتنی بر دیفرانسیل جلو و هر چهار چرخ متحرک خودروی لکسوس nx200t شاهد امکان دست یابی به حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت توسط راننده هستیم. همچنین میزان مصرف سوخت در این دو حالت نیز تقریبا مشابه با یکدیگر خواهد بود. به این معنی که در شاخص مصرف درون شهری و مصرف برون شهری، متوسط میزان مصرف سوخت، در هر دو حالت دیفرانسیل جلو و هر چهار چرخ متحرک به ترتیب معادل 10.7 لیتر و 8.4 لتر به ازای پیمودن هر 100 کیلومتر مسافت خواهد بود.

منبع مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو

انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 221

به "مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با لکسوس nx200t و قابلیت های مهم این خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید