مقاله: غذاهای مکزیکی معروف را امتحان کنید

به گزارش مجله راهدیو، به گزارش مجری سفرهای گردشگری و تجاری: اگر فرصت این را داشته باشید که به کشور مکزیک سفری داشته باشید، می توانید در هتل های بسیار با کیفیتی اقامت داشته باشید، هتل هایی که به خاطر سواحل اختصاصی و امکانات بی نظیرشان معروف هستند، اما نه به خاطر غذایشان! مکزیک تاریخچه غنی ای از غذا را از دوران اینکاها، مایاها و… تا به امروز به دوش می کشد.

مقاله: غذاهای مکزیکی معروف را امتحان کنید

انچیلاداس از آن دست غذاهای خوشمزه ای است که به احتمال خیلی زیاد تا حالا در رستوران خورده اید اما هیچ چیز نمی تواند جای یک انچیلاداس اصیل که با تورتیلای خانگی درست شده است را بگیرید. این غذا از ماهی ای که در تورتیلای ذرتی رول شده است درست می گردد و مثل پوزول، این غذا را هم در مکزیک به انواع و اقسام روش های مختلف تهیه می نمایند و در کنار آن از سبزیجات معطر و نوعی سس استفاده می نمایند.

نوع موادی که در صبحانه مکزیکی ها استفاده می گردد با آنچه که ما می خوریم بسیار فرق دارد و البته این طبیعی است چرا که هر کشوری فرهنگ غذایی خاص خود را دارد. از غذاهای مکزیکی ای که در صبحانه مردم این کشور می خورند و بسیار هم محبوب و پر هوادار است، چیلاکوییلس نام دارد که در این صبحانه هم از تورتیلا به عنوان ماده بیس استفاده می گردد. برای درست کردن چیلاکوییلس اول مکزیکی ها نان تورتیلا را درست می نماید و بعد آن را به قطعات کوچک تقسیم می نمایند و اجازه می دهد تا کمی سرخ گردد، بعد آن را با تخم مرغ، سالسا و فیله مرغ مخلوط می نمایند… همه این مواد که با هم تست شوند، یک صبحانه مقوی و خوشمزه را می سازند.

منبع مقاله: غذاهای مکزیکی معروف را امتحان کنید

انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 160

به "مقاله: غذاهای مکزیکی معروف را امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: غذاهای مکزیکی معروف را امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید