مقاله: 7 ترند کلاه تابستانی در سال 2021 و هرآنچه که باید از انواع کلاه بدانید

به گزارش مجله راهدیو، این کلاه کوچک زنانه و عجیب و غریب در مناسبت های رسمی استفاده می شود و جایگزین کلاه لبه پهن است که معمولاً با پر و نقاب تزیین می شود.

مقاله: 7 ترند کلاه تابستانی در سال 2021 و هرآنچه که باید از انواع کلاه بدانید

آخرین ترند کلاه که در اینجا به آن می پردازیم ویزورها بودند که در فشن شوهای فندی و دیوید کوما شاهد آن ها هستیم. ورساچه همچنین ویزورهای لبه پهن با طرح چاپی شلوغ و روسری پیچیده شده به دور آن را ارائه داد.

بوتر نوعی کلاه نیمه رسمی تابستانی است که یک تاج و لبه صاف و مسطح و نواری در اطراف تاج دارد که در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 محبوبیت داشت و کوکو شانل آن را در میان زنان رواج داد. معمولاً در انواع ایتالیایی و فرانسوی مانند کلاه حصیری یا کانوتیر شناخته می شود. استفاده از آن در ابتدا با ورزش قایقرانی در ونیز برای حفاظت از سر در برابر گرما و آفتاب همراه بود.

این کلاه زنانه که تقریبا شبیه به یک زنگوله است، در دهه های 1920 و 1930 حداکثر محبوبیت را داشت. اولین نمونه های حصیری آن توسط ملکه اتریش در وین و توسط دوشس بزرگ توسکانی خریداری شد.

کلاه کابوی جزئی از لباس کابوی آمریکایی است و دارای یک قسمت مرکزی گود شده و یک لبه پهن در اطراف آن است. کلاه لبه پهن که برای سوارکاری استفاده می شود، عمدتاً از سنت گاوچران های مکزیکی گرفته شده است. این کلاه بسیار کاربردی است زیرا پهنای آن می تواند هم در برابر آفتاب و هم در برابر باران از صاحب کلاه محافظت کند.

منبع مقاله: 7 ترند کلاه تابستانی در سال 2021 و هرآنچه که باید از انواع کلاه بدانید

انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 178

به "مقاله: 7 ترند کلاه تابستانی در سال 2021 و هرآنچه که باید از انواع کلاه بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 7 ترند کلاه تابستانی در سال 2021 و هرآنچه که باید از انواع کلاه بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید