ناراحتی اسکوچیچ و توافق احتمالی فدراسیون فوتبال با برانکو!

به گزارش مجله راهدیو، از تیم ملی فوتبال کشورمان مثل قهرمانان استقبال شد و درست هم همین بود. آنها یک عملیات غیر ممکن را ممکن و انجام دادند و حماسه ای شبیه به ملبورن خلق کردند.

ناراحتی اسکوچیچ و توافق احتمالی فدراسیون فوتبال با برانکو!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در این میان عقل سلیم حکم می نماید قرارداد دراگان اسکوچیچ هر چه سریعتر تمدید گردد. این خواسته عموم مردم و حتی اهالی فوتبال است که پاداش مردی که هیچکس دوستش نداشت را با تمدید قرارداد بدهد. قطعا فدراسیون فوتبال هم حالا همین دیدگاه را دارد اما اتفاقات و مصاحبه ها چیز دیگری می گوید!

از یکطرف رئیس فدراسیون فوتبال در جواب سئوال خبرنگاران، پیرامون تمدید قرارداد اسکوچیچ نه تنها در حرف حداقل اشتیاق و رغبتی نشان نداد که هیچ، بلکه جوری حرف زد که انگار دلش با ابقای دراگان نیست. خبرنگاران حاضر در فرودگاه هم همگی متفق القول ادعا می نمایند اسکوچیچ را در فرودگاه ناراحت و مغموم دیده اند!

هیچ آدم عاقل و حتی بدبین هم باور ندارد که این فدراسیون فوتبال از عملکرد اسکوچیچ رضایت نداشته باشد و دوست ندارد قرارداد او را تمدید کند. پس مشکل در کجاست؟

این تنها حدس و گمان ما در نود پرس است و شما می توانید خیلی آنرا جدی نگیرید! به نظر ما فدراسیون فوتبال و مشاوران پیدا و پنهان، خیلی به صعود این تیم امیدوار نبودند و انصافا روی کاغذ هم عقل همین را حکم می کرد. در صورت حذف تیم ملی که احتمالش فوق العاده زیاد بود، فدراسیون فوتبال به شدت در موضع ضعف قرار می گرفت هر چند این تراژدی دستپخت تاج و فدراسیون فوتبال سابق بود. بنابر این مصلحت و عقل اینچنین حکم می کرد که فدراسیون فوتبال سراغ گزینه ای مقبول و محبوب مثل برانکو ایوانکوویچ برود تا بلافاصله بعد از حذف، هم تلخی حذف فراموش گردد و سر و صداها بخوابد، هم اینکه فدراسیون ادعا کند دستش خالی نیست و برای آینده فوتبال ایران یک عالمه برنامه دارد!

البته این تنها یک حدس و گمان و تحلیلی از اتفاقات اخیر است. به گمان ما برانکو ایوانکوویچ محتمل ترین گزینه این حدس و گمان ماست آنهم به دلایل زیادی که همه شما آنها می دانید. شاید هم یک گزینه خوب دیگر قبلا با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده و حالا فدراسیون در آچمز گیر افتاده و نمی داند حرکت بعدی شطرنجش را چگونه انجام دهد و شاید هم اصلا این حدس و گمان ما از بیخ و بن اشتباه باشد!

این اتفاق یکبار برای رئال مادرید اتفاق افتاده است. پرز با توجه به نتایج ضعیف رئال مادرید با فابیو کاپلوی ایتالیایی، از او نا امید شد و مخفیانه با برن شوستر آلمانی، مربی پیروز آنروزهای لا لیگا قرار داد بست اما رئال مادرید با کاپلو روز به روز پیروز تر و بهتر شد و در همان فصل با کاپلو قهرمان لالیگا شد. پرز چاره ای بجز اخراج کاپلوی دوست داشتنی نداشت چون شوستر را با مبلغ قرارداد سنگینی خریده بود.

شوستر در فصل بعد علیرغم تمام نقدها بر روی نیمکت مادرید نشست، فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشت و خاتمه اخراج شد!

نود پرس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 7

به "ناراحتی اسکوچیچ و توافق احتمالی فدراسیون فوتبال با برانکو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی اسکوچیچ و توافق احتمالی فدراسیون فوتبال با برانکو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید