طراحی تراکت: گل گهر، نساجی و آلومینیوم محکوم شدند، محکومیت باشگاه تراکتور با شکایت بازیکن پرسپولیس

به گزارش مجله راهدیو، کمیته شرایط در آخرین آرای خود، چهار باشگاه لیگ فزونی را به پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین خود محکوم کرد.

طراحی تراکت: گل گهر، نساجی و آلومینیوم محکوم شدند، محکومیت باشگاه تراکتور با شکایت بازیکن پرسپولیس

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته شرایط بازیکنان 12 رأی خود را درباره شکایات مختلف صادر کرد که به توضیح زیر است:

در شکایت رضا اسدی از باشگاه تراکتور به علت مطالبه وجه به مبلغ 13 میلیارد ریالی، تراکتور به پرداخت هشت میلیارد و 212 میلیون و 500 هزار ریال در حق اسدی و بعلاوه پرداخت هزینه دادرسی محکوم شد. رضا اسدی در حال حاضر در تیم پرسپولیس بازی می نماید.

در شکایت مهدی رحیمی از باشگاه نساجی مازندران بابت مطالبه 600 میلیون ریالی، کمیته شرایط بازیکنان رأی به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی داد.

باشگاه بادران دادخواستی به طرفیت باشگاه نساجی مازندران و ایمان غلامی بابت مطالبه غرامت و اعمال محرومیت تقدیم کرد که کمیته شرایط بازیکنان به استناد بند 11 ماده 11 آیین نامه دادرسی، این شکایت را مردود و غیرقابل رسیدگی خاطرنشان کرد.

بعلاوه در دیگر درخواست باشگاه بادران به طرفیت باشگاه خیبر خرم آباد و ابوالفضل طهماسبی بابت مطالبه غرامت و اعمال محرومیت، این شکایت هم مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام شد.

دانیال مهدیان از باشگاه علم و ادب تبریز، شکایتی درباره مطالبه وجه 200 میلیون ریالی ارائه کرد که باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

مهرداد نوری هم از باشگاه علم و ادب تبریز بابت مطالبه وجه 200 میلیون ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت کل مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

جئاد علی بابایی در شکایتی مشابه از باشگاه علم و ادب مبلغ 230 میلیون ریال را مطالبه کرد که طبق رأی صادره، باشگاه علم و ادب به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

باشگاه شهدای نوین ساری، شکایتی از باشگاه دماوند آمل درخصوص موضوع مالکیت را تقدیم کرد و کمیته شرایط بازیکنان به علت عدم ارائه توضیحات از سوی شاکی و ناکافی بودن دلایل اثبات، این شکایت را مردود اعلام و قرار رد دعوا صادر کرد.

در شکایت حسام پورهاشم از باشگاه گل گهر سیرجان به علت مطالبه وجه یک میلیارد و 800 میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت مبلغ درخواستی و هزینه دادرسی محکوم شد.

در شکایت غلامرضا گنجی از امین قاسمی نژاد درباره مطالبه وجه، از سوی کمیته شرایط بازیکنان قرار رد دعوا صادر شد.

شکایت سیدمصطفی موسوی از باشگاه پارس جنوبی جم بابت مطالبه 860 میلیون ریالی، کمیته شرایط بازیکنان رأی به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی داد.

علی گودرزی از باشگاه آلومینیوم اراک، شکایتی در خصوص مطالبه وجه یک میلیارد و 890 میلیون ریالی ارائه کرد که باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 840 میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 133

به "طراحی تراکت: گل گهر، نساجی و آلومینیوم محکوم شدند، محکومیت باشگاه تراکتور با شکایت بازیکن پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: گل گهر، نساجی و آلومینیوم محکوم شدند، محکومیت باشگاه تراکتور با شکایت بازیکن پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید