ارائه طرح جذب رسمی 32 هزار معلم خرید خدمت در مجلس

به گزارش مجله راهدیو، تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت انشالله در مجلس طرحی برای معین تکلیف حدود 32 هزار معلم خرید خدمت ارائه می شود.

ارائه طرح جذب رسمی 32 هزار معلم خرید خدمت در مجلس

محمد وحیدی در گفت وگو با پانا درباره شرایط به کارگیری معلمان خرید خدمت و پیگیری حقوق و مزایای آنان گفت: در پرداخت حقوق معلمان خرید خدمت و مزایای آن ها همواره مشکلاتی وجود داشته که باعث اعتراض و نارضایتی آن ها شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره جمعیت این افراد نیز بیان نمود: تعداد معلمان خرید خدمت بر اساس آماری که در دست داریم حدود 32 هزار نفر است و آموزش و پرورش برای جبران کمبود نیرو اقدام به جذب نیرو های خرید خدمتی کرده است.

وحیدی با بیان اینکه درصدد طراحی طرحی برای جذب رسمی این 32 هزار نیروی خرید خدمتی هستیم اضافه کرد: قرارداد این معلمان سال قبل از خرید خدمت به تمام وقت تغییر کرده است.

کننده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، این نیرو ها بیمه کامل می گرفتند و از حقوق بر مبنای 44 ساعت کار در هفته برخوردار می شدند.

وحیدی اضافه کرد: اما دستگاه های نظارتی مانند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی به این نوع قرارداد ایراد وارد کرده اند و اعلام کردند که امکان انعقاد قرارداد تمام وقت با این معلمان وجود ندارد که قرارداد آن ها به حق التدریس تبدیل شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس توضیح داد: معلمان خرید خدمت در طرح جذب و ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش که در حال نهایی شدن است نیز قرار می گیرند و از طریق این طرح می توانند با توجه به سابقه تدریس در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 281

به "ارائه طرح جذب رسمی 32 هزار معلم خرید خدمت در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه طرح جذب رسمی 32 هزار معلم خرید خدمت در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید