انتقاد شدید پیشکسوت پرسپولیس علیه خرید یحیی ، هر دو تیم باید دربی را ببرند!

به گزارش مجله راهدیو، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد مهاجم برزیلی سرخ ها به شدت انتقاد کرد.

انتقاد شدید پیشکسوت پرسپولیس علیه خرید یحیی ، هر دو تیم باید دربی را ببرند!

به گزارش خبرنگاران آنلاین. حمید درخشان درباره رجحان 3 بر یک پرسپولیس برابر مس کرمان در هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم و این تیم توانست فرصت های خوبی روی دروازه مس ایجاد کند. با این حال در نیمه دوم پرسپولیس از روی شکم سیری بازی کرد و نظم تیمی خود را از دست داد و به همین دلیل دروازه پرسپولیس باز شد. در ادامه حتی توپ به دیرک دروازه پرسپولیس خورد که نشان می دهد انسجام و سازماندهی پرسپولیس از دست رفته بود. در این میان مس فرصت های خوبی را از دست داد. وقتی شکل پرسپولیس بهم خورده بود، این تیم حرفی برای گفتن نداشت اما با تعویض هایی که پرسپولیس انجام داد توانست به بازی برگردد و نظم خود را دوباره به دست بیاورد.

وی اضافه نمود: قبل از گل سوم پرسپولیس که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاه به گل رسید که داور گل را آفساید تشخیص داد. به نظر من گل در شرایط سالم به ثمر رسید و یاری داور روی این صحنه اشتباه کرد. در کل داور بازی را از دست داده بود و خطاهایی اشتباه به سود مس گرفت و در کل اشتباهات داوری به سود مس بود. در مجموع اینکه پرسپولیس توانست بازی را ببرد و در کورس بماند اتفاق خوبی است.

پریرا در برترین حالت یک بازیکن معمولی است

درخشان در بخش دیگری از صحبت های خود درباره عملکرد لئاندرو پریرا هم گفت: این بازیکن اصلا عملکرد خوبی ندارد. در برترین حالت او یک بازیکن معمولی است و هیچ کاری برای پرسپولیس انجام نمی دهد. تا به حال چیزی از او ندیده ایم. من آن توانایی لازم را در پریرا نمی بینم.

او بعلاوه گفت: در ملاقات برابر مس، وحید امیری و سعید صادقی بهتر از سایرین بازی کردند.

استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی باید دربی را ببرند

درخشان درباره مصاف پرسپولیس برابر استقلال در هفته بیست وهفتم لیگ هم گفت: بازی سختی است و دو تیم برای برد به زمین می آیند. برنده این بازی در کورس باقی می ماند و کاری می نماید امید حریف برای قهرمانی کمتر گردد. پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان گردد باید این بازی را ببرد تا در کورس قهرمانی باشد. برای دو تیم مساوی هیچ فایده ای ندارد چون مساوی به سود سپاهان است. بنابراین هر تیمی می خواهد قهرمان گردد باید این بازی را ببرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 526

به "انتقاد شدید پیشکسوت پرسپولیس علیه خرید یحیی ، هر دو تیم باید دربی را ببرند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید پیشکسوت پرسپولیس علیه خرید یحیی ، هر دو تیم باید دربی را ببرند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید