ببینید؛ گیم پلی استیو فاکس برای تکن 8 رونمایی شد

به گزارش مجله راهدیو، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از گیم پلی شخصیت استیو فاکس (Steve Fox) برای بازی مبارزه ای تکن 8 رونمایی نموده است.

ببینید؛ گیم پلی استیو فاکس برای تکن 8 رونمایی شد

همانطور که به عرضه نوترین بازی از سری تکن نزدیک می شویم، تریلرهای بیشتری از شخصیت های این نسخه منتشر می شود. حال در تریلر نو این بازی شاهد بازگشت یکی از شخصیت های محبوب هستیم. استیو فاکس برای اولین بار در تکن 4 ظاهر شد و از آن موقع در تمامی نسخه ها حضور داشته است. استیو یک بوکسور جوان بریتانیایی است که در سنین جوانی به فرزندی پذیرفته شد و پیشینه او برای مد ت ها در هاله ای از ابهام قرار داشت. در طول بازی نخست، هدف اصلی استیو کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گذشته خود، از جمله منشاء زخم مرموز روی بازوی او و گرفتن انتقام از مسئولین این اتفاق بوده است.

در تکن 4 تعیین شد که او پسر بیولوژیکی نینا ویلیامز (Nina Williams) است و ایجاد او به صورت مصنوعی به وسیله میشیما زایباتسو (Mishima Zaibatsu) صورت گرفته است. سپس در Tekken Tag Tournament 2 و تکن 7 تعیین شد که زایباتسو او را به منظور بدست آوردن یک موضوع نو، بادوام تر و به طور کلی بهتر برای آزمایش های خود سفارش داده است.

تریلر گیم پلی نو تغییرات زیادی را در مجموعه حرکتی استیو نشان می دهد. بعضی از این تغییرات عبارتند از حرکت Crescent Hook او که اکنون باعث ایجاد یک گیجی موقت می شود و Body Blow که دیگر حریفان را به هوا پرتاب نمی کند. استیو فاکس بعلاوه حرکات نو زیادی دارد که از بین آن ها می توان به یک آپرکات مجذوب کننده اشاره نمود.

او بعلاوه یک استنس نو دیگر دارد که در آن برای جلوگیری از حملات دشمن به عقب برمی شود، سپس با یک حرکت باعث شکستن گارد می شود. در نهایت در رابطه با ریج آرت، او حریف خود را قبل از اینکه بی رحمانه به زمین بکوبد، به هوا می فرستد. از طرفی در پی آن رگباری از ضربات به بدن و سر انجام می شود که با یک آپرکات قدرتمند به انتها می رسد.

بازی تکن 8 در 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

ببینید؛ تریلرهای شخصیت های تکن 8
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 آذر 1402 بروزرسانی: 13 آذر 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 595

به "ببینید؛ گیم پلی استیو فاکس برای تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ گیم پلی استیو فاکس برای تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید