هل بلید 2 چه عملکردی در فروش و اشتراک گیم پس داشته است؟

به گزارش مجله راهدیو، بازی هلبلید 2 (Hellblade 2) یکی از عناوین به شدت مورد انتظار پلتفرم ایکس باکس بود. شرکت سازنده این بازی برای مدت زیادی تریلرهای مختلفی از آن عرضه کرد و نشان داد که بازی هلبلید 2 از لحاظ گرافیکی و داستانی در سطح بالایی قرار گرفته است. پس از عرضه این بازی هم منتقدان از عملکرد هلبلید 2 راضی بودند و در کل می توان گفت که این بازی تبدیل به یکی از عناوین انحصاری خوب ایکس باکس شد.

هل بلید 2 چه عملکردی در فروش و اشتراک گیم پس داشته است؟

بازی هلبلید 2 برای ایکس باکس اهمیت زیادی داشت و از زمان عرضه یک آمار خوب از فروش آن منتشر نشد. به علت اینکه این بازی در شرایط خاصی در دسترس است و مشترکین گیم پس به راحتی به آن دسترسی دارند. در نتیجه برای آنالیز موفقیت این بازی مهم است که آمار گیم پس آن را هم در نظر داشته باشیم که با توجه به آمار تازه این مورد هم وجود دارد.

بازی هلبلید 2 نسخ فیزیکی نداشت. به همین علت آمار آنالیز شده آن به طور کامل دیجیتال بوده و عدد بسیار دقیقی را ارائه می دهد. طبق چیزی که اعلام شده بازی هلبلید 2 در ماه می سال 2024 میلادی توانسته رتبه 37ام را از لحاظ فروش کلی داشته باشد. همینطور اینکه در پلتفرم ایکس باکس به تنهایی رتبه 21ام را بدست آورده که عملکرد نسبتاً خوبی برای یک بازی داستان محور است.

بازی هلبلید 2 در اشتراک گیم پس هم وجود داشت. به همین علت آماری که برای آن منتشر شد با توجه به مشترکین این اشتراک هم بود. از طرفی از لحاظ تعداد کاربران فعال، بازی هلبلید 2 رتبه 12ام را بدست آورده است. این رتبه این بازی را دقیقاً بعد از بازی فال اوت 76 (Fallout 76) قرار داده که رتبه بسیار خوبی است.

به طور کلی از لحاظ فروش بازی هلبلید 2 عملکردی معمولی داشته است. به همین علت است که مایکروسافت و شرکت نینجا تئوری (Ninja Theory) اطلاعات زیادی از آن منتشر ننموده اند. به علت اینکه این بازی وارد جداول اصلی نشد و نتوانست به حد زیادی توجه کاربران کنسول و کامپیوتر را به خود جلب بکند.

نکته اصلی اینجاست که بازی هلبلید 2 سبک بسیار خاصی دارد. به همین علت است که هواداران آن محدود بوده ولی به شدت به آن وفادار هستند. این بازی به جنبه های روانی جالبی اشاره داشته و از لحاظ گیم پلی نیز یک بازی فرق دارد. شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا به علت محدود بودن گیم پلی این بازی، از لحاظ داستانی و گرافیک سطح آن را بالا ببرد. به همین علت است که بازی هلبلید 2 از هر دو نظر بسیار قدرتمند عمل نموده و منتقدان نیز از این دو جانبه بازی بسیار راضی بودند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1403 بروزرسانی: 24 تیر 1403 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 610

به "هل بلید 2 چه عملکردی در فروش و اشتراک گیم پس داشته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هل بلید 2 چه عملکردی در فروش و اشتراک گیم پس داشته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید