بهنوش طباطبایی از شوهر جدیدش رونمایی کرد

به گزارش مجله راهدیو، خبرنگاران:بهنوش طباطبایی بازیگر شناخته شده ایرانی است که ظاهرا خانه گربه ای راه انداخته و به جز گربه بزرگ و پشمالوی خودش بچه گربه ای دیگر آورده است.

بهنوش طباطبایی از شوهر جدیدش رونمایی کرد

بهنوش طباطبایی بازیگر زن با استعداد و زیبای سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل بازیگر مطرح سینما می باشد که بعد از جدایی هنوز مجرد مانده یا اگر هم ازدواج نموده رسانه ای نشده است.بهنوش طباطبایی از جمله بازیگرانی است که در فضای مجازی و اینستاگرامش فعالیت به نسبت بالایی دارد و بهنوش طباطبایی نزدیک به هشت میلیون کاربر نیز او را دنبال می نمایند اما عموما حاشیه خاصی ندارد. ولی جدیدا بهنوش طباطبایی هم به اخبار جنجالی ورود پیدا نموده است که قطعا خود نیز خواهان چنین چیزی می باشد.

بهنوش طباطبایی گربه ای پشمالو به نام نارنگی دارد. این گربه خانگی بندِ جان خانم بازیگر است و گاهی با او طوری حرف میزند گویی همسرش است. ناگفته نماند این حرکت در میان خانم های بازیگر به نوعی رقابت و و چشم و هم چشم تبدل شده و هرکدام یکی یک گربه در خانه هایشان دارند. از این ها که بگذریم بهنوش طباطبایی چند روز پیش به یک بچه گربه پناه داد و او را به فرزندی قبول کرد!

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 169

به "بهنوش طباطبایی از شوهر جدیدش رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهنوش طباطبایی از شوهر جدیدش رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید