تور سنگاپور: جاذبه های دیدنی سنگاپور که حتما باید از آن ها بازدید کنید

به گزارش مجله راهدیو، جاذبه های سنگاپور

سنگاپور یکی از تمیز ترین و امن ترین کشورهای دنیاست. در این کشور نظم و ترتیب اهمیت خاصی دارد بطوریکه حتی درختانی که در خیبان اصلی هستند همگی در فاصله 6 متری از هم کاشته شده اند. در اینجا مردم معمولا در اوقات فراغت خود یا به خرید مشغول می شوند و یا به رستوران می فرایند بخاطر همین وقتی هوا تاریک می گردد خیابان ها خیلی شلوغ می گردد. برای کسانی که به خرید علاقه دارند سنگاپو مثل بهشت می ماند چون پر از مغازه های کوچک و مغازه های بزرگ و لوکس است که همه اجناس مورد نیازتان را می توانید در این مغازه ها پیدا کنید. در این کشور مردم دیوانه غذا هستند پس می توانید همه جور غذاهای خوشمزه را در این کشور با قیمت مناسب امتحان کنید. خیابن ها پر از رستوران، کافه، فوت کورت ها و بوفه های مخصوص دستفروش هاست. غرفه های فروش غذا 24 ساعته باز است و حتی ساعت 3 صبح هم می توانید برای غذا خوردن جای خوبی را پیدا کنید. می خواهیم جاههای دیدنی سنگاپور را به شما معرفی کنیم با خبرنگاران همرا ه باشید:

تور سنگاپور: جاذبه های دیدنی سنگاپور که حتما باید از آن ها بازدید کنید

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

  • مرلیون سنگاپور

مرلیون نماد سنگاپور و موجود عرفانی است که نصف آن پری دریایی و نصف دیگر آن شیر است، سر شیر و بدن پری دارد، ارتفاع آن 8.6 متر است و در اسکله خلیج مارینا واقع شده است و روی آن به سمت دریاست.

  • فرودگاه بین الملیل چانگی سنگاپور

از برترین فرودگاه های دنیاست و پروازهای بیشماری دارد که بخاطر کیفیت خدمات صدها جایزه گرفته است. این فرودگاه خدمات و امکاناتی مثل زمین بازی، باغ، باشگاه، هتل ترانزیت، اینترنت، اداره پست، کلینیک پزشکی، داروخانه، رستوران، استخر و … را به مسافران ارائه می دهد. فرودگاه سه ترمینال دارد که اسکای ترین مسافران را به صورت رایگان بین این سه ترمینال جابجا می نماید و برای حمل و نقل مسافران به بیرون و یا داخل فرودگاه هم قطار، اتوبوس عمومی، تاکسی، اتوبوس دربست وجود دارد.

  • جاده باغ سنگاپور

برای کسانی که برای اولین بار به سنگاپور آمده اند یکی از اولین مکان هایی که باید ببینند جاده باغ است، همه گردشگران باید طول این خیابان را پیاده روی نمایند. در طول دهه 1800 میلادی این خیابان پر از باغ های میوه و ادویه بود، در طی دهه 1970 میلادی تصمیم گرفتند که این خیابان را پر از مراکز خرید و مراکز تفریحی نمایند بطوریکه الان یکی از مرکز خریدهای محبوب این کشور شده است.

  • گردشگاه های کنار آب

این گردشگاه ها به دوریان معروف است چون به میوه های خوشبوی خارگیل شباهت دارند در این گردشگاه ها، کارهای هنری مثل تئاتر و نمایش گالری های هنری نجام می گردد.

  • رودخانه سنگاپور

در این رودخانه می توانید قایق بگیرید و منظره ها زیبا و بکر کنار رودخانه و تفاوت ساختمان های قدیمی و آسمان خراش های نو را به نظاره بنشینید.

  • مجسمه استمفورد رافلز

استمفورد رافلز در 29 ژانویه 1819 وارد سنگاپور شد و حکومت استعماری خود را تا زمان استقلال سنگاپور در سال 1965 در این کشور ادامه داد. مجسمه او در اسکله قایق واقع شده است، جایی که او برای اولین بار از آنجا وارد خاک سنگاپور شد.

  • اسکله کلارک و اسکله قایق

در کنار رودخانه سنگاپور دو اسکله زیبای کلارک و قایق قرار دارند که برای گردش شبانه بسیار جای جذابی هستند و مغازه ها و رستوران های زیادی دارند.

  • مرکز خرید ویو سیتی

ویو سیتی بزرگترین مرکز خرید بندری است که صدها مغازه و رستوران و مراکز تفریحی دارد.

  • کامپونگ گلام سنگاپور

در کامپونگ گلام، مسجد سلطان واقع شده است که در سال 1928 ساخته شده است و بزرگ ترین مسجد سنگاپور است.

  • میدان سیم لیم سنگاپور

میدان سیم لیم برترین محل برای خرید لوازم الکتریکی و برقی مثل دوربین، لپ تاپ، آی پد می باشد. در مرکز فونان هم مغازه های الکتریکی زیادی وجود دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 247

به "تور سنگاپور: جاذبه های دیدنی سنگاپور که حتما باید از آن ها بازدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور: جاذبه های دیدنی سنگاپور که حتما باید از آن ها بازدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید