تور هلند ارزان: معرفی هتل 3 ستاره آمستل بوتل در آمستردام

به گزارش مجله راهدیو، هتل آمستل بوتل آمستردام | Amstel Botel

این هتل 3 ستاره با نام هتل آمستل بوتل آمستردام Amstel Botel بسیار منحصر به فرد بوده چرا که در اصل یک کشتی 4 طبقه می باشد و اتاق ها در واقع همان کابین های کشتی هستند که برای استفاده شما مهمانان طراحی و تجهیز شده اند. این کشتی سفید زیبا واقع در رودخانه ایج IJ در اسکله NDSM در آمستردام لنگر انداخته است. این هتل کشتی دارای سرویس رایگان حمل و نقل به ایستگاه مرکزی آمستردام آن هم دو بار در هر ساعت می باشد که طی این مسافت 10 دقیقه طول می کشد. در متن زیر به تفصیل خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این کشتی زیبا را تا دیدنی های آمستردام آنالیز می کنیم. پس با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل آمستل بوتل آمستردام را مرور کنیم.

تور هلند ارزان: معرفی هتل 3 ستاره آمستل بوتل در آمستردام

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

خدمات رفاهی هتل آمستل بوتل آمستردام

ورود به کشتی هتل آمستل بوتل آمستردام از ساعت 3 بعد از ظهر تا نیمه شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. می توانید در هنگام شب از خدمات حمل و نقل اتوبوسی به سمت ایستگاه مرکزی آمستردام بهره مند شوید. کارکنان میز پذیرش، انبار چمدان، صندوق امانات، خدمات بلیط و تور، تحویل به موقع و سریع اتاق را برایتان فراهم می آورند. ورود حیوانات به هتل ممنوع است. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و فضاهای عمومی آنتن می دهد. اگر در پی خدماتی همانند فکس و فتوکپی هستید، به سراغ میز پذیرش بروید.

پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل واقع شده است که نیازی به رزرو نداشته و به جز این در خیابان کنار بندرگاه هم می توانید وسیله نقلیه خود را پارک کنید. ترانسفر فرودگاهی چه از فرودگاه به هتل، و چه برعکس رایگان برایتان فراهم می گردد. بعلاوه اگر بخواهید به ایستگاه مرکزی بروید برایتان قایق رایگان در نظر گرفته می گردد. بر روی عرشه کشتی تراسی برای استراحت در روزهای آفتابی و هوای خوب تجهیز شده است.

در فضای عمومی تلویزیون و ایستگاه کامپیوتر (کافی نت) قرار داده شده است. برای افراد سیگاری فضایی مجزا در نظر گرفته شده و در لابی سیستم تهویه مطبوع قرار داده شده است. وندینگ ماشینی هم برای نوشیدنی و تنقلات در لابی قرار داده شده است. کارمندان آن به زبان های انگلیسی، هلندی، فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی صحبت می نمایند و دیگر امکانات هتل شامل موارد زیر می باشد:

  • آسانسور
  • سرویس حمل و نقل رایگان به اطراف هتل
  • خدمات خشکشویی با پرداخت هزینه
  • ماشین کرایه ای

امکانات تفریحی هتل آمستل بوتل آمستردام

برای گشت های درون شهری می توانید بلیط نمایش ها را از میز پذیرش درخواست و سفارش دهید. با کرایه دوچرخه می توانید در اطراف شهر رکاب بزنید. در سالن ناهار خوری کشتی، یک میز بازی نیز قرار داده شده است که می تواند شما و دوستانتان را سرگرم کند.

رستوران هتل

بطری های آب معدنی و صبحانه نیازمند پرداخت هزینه می باشد اما میوه ها رایگان می باشد. رستوران هتل منویی برای صبحانه در اختیارتان قرار می دهد. با این حال بوفه صبحانه هر صبح آماده پذیرایی از شما می باشد. دستگاه وندینگ هم برای نوشیدنی و هم برای تنقلات در هتل پیدا می کنید.

برای رزرو هتل در آمستردام به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

امکانات اتاق های هتل

حمام خصوصی هر 175 اتاق این کشتی هتل، دارای دوش در حمام، سشوار، حوله، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می باشد. امکاناتی مانند ملافه های تمیز، تخت کودک رایگان، تلفن، امکانات اتو دارای میز اتو، ساعت زنگ دار و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی قرار داده شده اند. پرده های ضخیم پنجره کابین ها و اتاق ها پوشانده است و خدمات بیدار کردن مهمانان نیز برایتان فراهم می باشد. برای رزرو اتاق در هتل آمستل بوتل آمستردام سری به قسمت رزرو هتل آمستردام در سایت خبرنگاران بزنید. دیگر امکانات زیر را دارند:

  • تهویه مطبوع در اتاق
  • نظافت روزانه
  • سیستم گرمایش
  • گاوصندوق دیجیتالی
  • میز مطالعه
  • اینترنت کابلی

انواع اتاق های هتل آمستل بوتل آمستردام

  • اتاق دوقلو: 12 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری است. برخی از اتاق های دبل نمایی رو به شهر و برخی نمایی رو به دریا دارند.
  • اتاق سینگل: 12 مترمربع متراژ و دوش در حمامش دارد.
  • اتاق ترپیل: متراژ آن 12 مترمربع می باشد. یک تخت یک نفره و یک تخت دو طبقه به همراه دوش در حمام دارد. برخی از اتاق های تریپل، نمایی رو به شهر و برخی دیگر نمایی رو به دریا دارند.
  • اتاق دبل: متراژ آن 12 مترمربع می باشد. دو تخت یک نفره به همراه دوش در حمام دارد. برخی از اتاق های دبل نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارند.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر آمستردام

این کشتی در اسکله NDSM واقع شده است. جایی که اکنون تبدیل به مکانی برای زندگی مدرن شده است و می توانید در جشنواره ها، مراسم ها، هنر، بازار اجناس دست دوم شرکت نموده و به رستوران ها، کافه ها و بازدید از معماری نو آمستردام بروید. ایستگاه مرکزی آمستردام مستقیم به سمت فرودگاه اسخیپولSchiphol ترانسفر حمل و نقلی با 15 دقیقه سواری فراهم می نماید. بعلاوه از کشتی تا ایتسگاه مرکزی را می توانید با حمل و نقل قایقی رایگان کشتی طی کنید. از ایستگاه مرکزی آمستردام به مست میدان دام و میدان موزه، تراموا فراهم بوده که شامل موزه ون گوگ نیز می گردد.

  • پارک آبی: تنها 1.8 کیلومتر دورتر است که با 18 دقیقه رانندگی یا 20 دقیقه دوچرخه سواری که شامل سوار شدن بر روی قایق فری نیز می باشد.
  • باریک ترین خانه جهان: تنها 2.5 کیلومتر از شما فاصله داشته که با 20 دقیقه رانندگی یا 19 دقیقه دوچرخه به این خانه مدرن و عجیب می رسید. با اتوبوس حدود 35 دقیقه راه خواهید داشت.
  • باسیلیکای سنت نیکولاس: 2.8 کیلومتر است که با 13 دقیقه رانندگی یا 30 دقیقه سوار شدن به اتوبوس خط 35 به این کلیسا می رسید. پیاده هم اگر فری تا سمت دیگر رودخانه سوار شوید، حدود 35 دقیقه زمان می برد.
  • بورز ون بورلاخ: 2.8 کیلومتر است که با 15 دقیقه رانندگی به این جاذبه می رسید. می توانید با اتووس خط 391 و کمی پیاده روی، 35 دقیقه ای به این محل بروید.
  • : 2.9 کیلومتر از شما دورتر است که با فری ابتدا به آن طرف رودخانه رفته و سپس پیاده یا با اتوبوس می توانید 40 دقیقه ای خود را به این موزه برسانید.
  • کاخ سلطنتی آمستردام: 3.1 کیلومتر بوده که با 35 دقیقه سوار تراموا بودن به این محل می رسید. با 22 دقیقه رانندگی به این میدان می رسید. با قایق و پیاده نیز 37 دقیقه راه خواهید داشت.
  • : 13.4 کیلومتر است که تا هتل، 21 دقیقه با تاکسی در راه خواهید بود.
  • فرودگاه روتردام: این فرودگاه شهر روتردام تا این کشتی، 54 کیلومتر است که تا هتل، نزدیک به یک ساعت رانندگی خواهید داشت.

موقعیت هتل آمستل بوتل آمستردام

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ندرلند، آمستردام آر جی 1033 ، بندر-NDSM 3

NDSM-Pier 3, 1033 RG Amsterdam, Netherlands

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 300

به "تور هلند ارزان: معرفی هتل 3 ستاره آمستل بوتل در آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: معرفی هتل 3 ستاره آمستل بوتل در آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید