راهنمای خرید کاور آیفون 13؛ محافظت بیشتر با قیمت مناسب

به گزارش مجله راهدیو، در پی خرید کاور برای آیفون 13 خود هستید؟ قاب گوشی وسیله ای لازم و ضروری برای جلوگیری از آسیب رسیدن به گوشی است. با این مقاله از خبرنگاران همراه باشید تا به شما در انتخاب یک قاب گوشی مناسب یاری کنیم.

راهنمای خرید کاور آیفون 13؛ محافظت بیشتر با قیمت مناسب

کاور سامورایی مدل Classico Pro برای اپل آیفون 13

اولین مورد از فهرست کاور های مناسب برای آیفون 13،کاور سامورایی مدل Classico Pro است. این کاور سطوح پشتی، بالایی، پایین، لبه چپ و راست و دکمه ها را پوشش می دهد. کاور مذکور مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و دسترسی به پورت های مختلف با استفاده از آن احتیاج به کوشش ندارد. از دیگر ویژگی های این محصول، می توان به مقاومت در برابر خط و خش و لبه های برجسته برای محافظت از صفحه نمایش و دوربین اشاره نمود. این برجستگی در حفظ امنیت دوربین یاری می نماید، به این معنا که اگر برحسب اتفاق گوشی از دست شما افتاد، دوربین با سطح فاصله داشته باشد و آسیب کمتری ببیند.

کاور New Skin

کاور New Skin را می توان یکی از برترین کاورهای آیفون 13 دانست. ویژگی های منحصر به فرد این محصول باعث شده تا گوشی تا حد زیادی در برابر ضربه و خط و خش مقاوم کند. ترکیب پلاستیک سخت با سیلیکون، علاوه بر ایجاد ظاهر شفاف، به این محصول مقاومت بسیار زیادی داده است. شفافیت آن باعث می گردد تا طرح گوشی معین باشد. وزن این کاور تنها 40 گرم است و به این ترتیب با یک قاب سنگین و زمخت روبرو نیستید.بنابراین در حین استفاده از این کاور هیچ نوع محدودیتی در استفاده از دکمه ها و سایر بخش ها نخواهید داشت. پلاستیک سخت به کار رفته در این محصول از آسیب های فیزیکی جلوگیری می نماید.

کاور سامورایی مدل SPC

اگر شما نیز از صاحبان یک آیفون 13 هستید و روی ظاهر گوشی خود حساسیت بالایی دارید، کاور گوشی اپل iPhone 13 سری Shock Proof Case انتخاب مناسب شماست. بامپل ضخیم در اطراف و بخش پشتی شفاف باعث شده تا کاور پوشش سراسری در اطراف گوشی ایجاد می نماید و ظاهری شیک و زیبا به گوشی شما بدهد.

روکش صاف و یکدست از جنس پلاستیک مقاوم به کار رفته در این کاور، حس خوبی به کاربران در حین استفاده می دهد. گوشی به راحتی در این کاور قرار می گیرد و بنابراین بدون هیچ نوع محدودیتی در استفاده از پورت ها و بخش ها مختلف می توانید از کار با گوشی خود لذت ببرید.

کاور مگ سیف مدل Clear

کاور مگ سیف مدل Clear اپل iPhone 13، یک انتخاب ارزان برای صاحبان آیفون 13 است. این کاور شفاف و نرم به خوبی روی گوشی سوار میگردد و همه بخش های آن را پوشش می دهد. در نظر داشته باشید این پوشش به هیچ وجه مانع از دسترسی آسان به دکمه ها نخواهد شد. لبه های برجسته در اطراف برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش طراحی شده و باعث شده تا این قاب با داشتن مقاومت بالا، خیال کاربران را از ضربات احتمالی راحت کند.

کاور قاب تی رکس مدل NEWSK

یکی از جدیدترین و زیباترین کاورهای حال حاضر بازار، کاور قاب تی رکس مدل NEWSK است که برای آیفون 13 بسیار پرکاربرد محسوب می گردد. این کاور دو بخش دارد: بخش پشتی شفاف و بخش دوم، که از جنس سیلیکون رنگی است و دورتا دور گوشی را می پوشاند. رنگ بندی متنوع و مجذوب کننده این محصول نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می نماید. لایه سیلیکونی دارای یک روکش براق است که باعث جلوه بیشتر این محصول می گردد.

کاور سیلیکونی

کاورهای سیلیکونی با داشتن رنگ های زیبا و مجذوب کننده، معمولا جز انتخاب های بسیاری از کاربران هستند. کاور مذکور وزنی در حدود 40 گرم دارد و با کیفیت بالا روانه بازار شده است. انعطاف پذیری کاور باعث می گردد تا گوشی به راحتی در آن قرار بگیرد و همه بخش های آن به خصوص دوربین ها تحت محافظت قرار گیرند. این کاور سیلیکونی تا حد زیادی در برابر خط و خش مقاوم است و به خوبی از پورت شارژر نیز پشتیبانی می نماید. بخش دوربین اندکی برجسته تر ساخته شده تا محافظت از سنسور دوربین با کیفیت بیشتری صورت گیرد. روی این کاور برای هر دکمه، بخش فیزیکی مجزا از جنس سیلیکون در نظر گرفته شده تا به راحتی قابل لمس و استفاده باشد. مات بودن این کاور سبب شده تا اثر لکه چربی و انگشت روی قاب نماند. نرمی و لطافت آن نیز باعث شده تا حین کار، احساس خوب و مثبتی برای کاربران ایجاد گردد. وجود بخش های برجسته در اطراف نمایشگر و لنزهای دوربین در کنار ضد آب بودن باعث شده تا خیال کاربران از امنیت نمایشگر و دوربین راحت باشد.

کاور لوکسار مدل Bear Brick 2

اگر در پی یک کاور فانتزی برای گوشی خود هستید، کاور لوکسار مدل Bear Brick 2 با داشتن دو حالت هولوگرامی و ساده می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این محصول از جنس پلاستیک نرم و TPU است و تنها 10 گرم وزن دارد بنابراین وزنی به گوشی شما اضافه نخواهد کرد. ساختار شفاف و پوشش در اطراف گوشی باعث شده تا این کاور محافظت بالایی در مقابل هر نوع آسیب از خود نشان دهد. محافظت از لبه ها، حفاظت از دکمه ها، مقاومت در برابر ضربه و آب و در نهایت مقاومت در برابر سقوط بخشی از ویژگی های این کاور مجذوب کننده است. طراحی فانتزی آن به گونه ای است که علاوه بر محافظت از تمام صفحه، بخش برجسته ای برای محافظت از صفحه نمایش نیز در آن وجود دارد. برگه هولوگرامی قرار داده شده در این کاور، قابل جداسازی است و می توانید این کاور را هم با هولوگرام و هم به صورت ساده بهره ببرید.

کاور قاب ناب مدل دو رنگ

استفاده از یک قاب با ظاهر متمایز می تواند تاثیر زیادی در زیبایی آیفون شما داشته باشد. اگر در پی کاور با این ویژگی هستید، پیشنهاد ما به شما کاور قاب ناب مدل دو رنگ برای آیفون 13 است. این قاب با داشتن جنس پلاستیک سخت و پلی کربنات، می تواند محافظ بسیار خوبی برای همه بخش های موبایل شما باشد. این محصول مات، مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربه از خود به نمایش می گذارد.

کاور قاب ناب مدل LZGPS

کاور LZGPS ساخته شده از پلاستیک نرم است و تنها 20 گرم وزن دارد. این کاور شفاف اطراف و پشت گوشی را پوشش می دهد. مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر آب، دسترسی آسان به پورت ها، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر خط و خش و برجستگی در ناحیه صفحه نمایش و دوربین را می توان از ویژگی های این قاب دانست. این کاور به علت شفافیت طراحی گوشی را به طور کامل نشان می دهد. دیگر ویژگی مهم این محصول، ضد آب بودن آن است که منجر به سر خوردن قطرات آب از روی کاور می گردد و در نهایت جلو نفوذ را می گیرد. برجستگی اطراف نمایشگر و سنسور دوربین امنیت گوشی در حین قرار گرفتن روی سطوح صاف را تضمین می نماید.

راهنمای خرید کاور آیفون 13؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز 10 مورد از برترین کاورهای آیفون 13 پرداختیم. شما از کدام نوع کاور در آیفون 13 خود استفاده می کنید؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آبان 1402 بروزرسانی: 24 آبان 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 593

به "راهنمای خرید کاور آیفون 13؛ محافظت بیشتر با قیمت مناسب" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای خرید کاور آیفون 13؛ محافظت بیشتر با قیمت مناسب" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کاور آیفون 13؛ محافظت بیشتر با قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید