سامانه مدرسه تهران رونمایی شد

به گزارش مجله راهدیو، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، آیین رونمایی از سامانه مدرسه تهران با حضور مهرداد باقری پِبدِنی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدرضا سرشار، هادی آرزم، مصطفی محدثی خراسانی، یوسفعلی میرشکاک، احمد ناطقی، محمد معتمدی، محمد انصاری و جمعی از استادان و فعالان رشته های محتلف فرهنگی، هنری و ورزشی با هدف برگزاری دوره های حرفه ای، به روز و کاربردی ویژه نوجوانان و شهروندان تهرانی برگزار گردید.

سامانه مدرسه تهران رونمایی شد

در این مراسم مهرداد باقری پبدنی گفت: من همیشه دغدغه آموزش را داشته ام و همیشه فراهم کردن مکان و ظرفیت برای آموزش در کشور را آرزو داشتم تا اینکه خداوند متعال با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری این آرزوی مرا برآورده کرد.

وی اضافه کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیشترین ظرفیت های لازم را در زمینه آموزش از حیث زیرساخت فیزیکی دارد و به خاطر توسعه فضای مجازی می تواند برای همه ایران مفید و مؤثر باشد.

باقری ادامه داد: از روزی که به این سازمان آمدم بر توسعه آموزش تأکید کردم و در این زمینه با یاری همکارانم حدود 15 ماه برای شرایط آموزش در زیرساخت های بزرگ شهر تهران کوشش کردیم و تصمیمات جدی برای تحول در این حوزه گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به ظرفیت های شهر تهران گفت: تهران گنج استاد و گنجینه تمام ظرفیت هاست و ما پس از رصد بازدهی این ظرفیت ها و مخاطب سنجی متوجه شدیم که حجم گسترده ای از مخاطبان این شهر در آینده نزدیک، نوجوان ها هستند و باید برای آنها برنامه ریزی گردد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اضافه کرد: قلب استادها و هنرمندان کشور برای ارائه دانش و هنرشان می تپد و آنها دوست دارند نسل فرهیخته جوان و نوجوان را برای نسل آینده ایران اسلامی تربیت نمایند و این مراسم نیز محفلی است برای عرض ارادت به نیابت از همه همکاران از همه استادان و مربیانی که به نمایندگی از جامعه هنری، تعدادی از این هنرمندان در این جلسه حضور دارند.

باقری در سرانجام ضمن قدردانی از استادان گفت: ما در این کار نیتی داریم و از شما دعوت می کنیم در این نیت خیر با ما شریک شوید و این گنجینه را در قالب طراحی نو مدرسه تهران در اختیار همه جوان ها و نوجوان های این شهر بگذاریم. ان شاء الله سال بعد شاهد تغییرات خوبی در این حوزه باشیم.

در ادامه مراسم علیرضا یونچی از کارآفرینان باتجربه کشور، محمد انصاری، بازیکن سابق فوتبال، حسین حق پناه، کارشناس سواد رسانه ای و میلاد دخانچی نویسنده، منتقد سینما و مجری درباره تجربیات خود در حوزه آموزش و لزوم تربیت نسل متخصص و کارآفرین نکاتی را عنوان کردند و سپس با حضور پیشکسوتان و هنرمندان، از سامانه مدرسه تهران به نشانی www.fhschool.ir رونمایی شد.

در این سامانه شهروندان می توانند با ورود به چهار بخش اصلی اردو و بازی، اندیشه، مهارتی و هنر، دوره ها، مراکز برگزارنماینده، استادان و سایر اطلاعاتی را که به آن احتیاج دارند مشاهده نمایند و بر اساس اولویت خود از این دوره ها بهره مند شوند.

گفتنی است این سامانه با تأکید بر آموزش قشر نوجوان طراحی و راه اندازی شده است و در انتهای هر دوره مدرک معتبر به شرکت نمایندگان اعطا می گردد.

در سرانجام این مراسم از محمدرضا سرشار، نویسنده، مصطفی محدثی خراسانی، شاعر، احمد ناطقی، عکاس، هادی آرزم، استاد موسیقی و محمد معتمدی، خواننده به پاس سال ها فعالیت در حوزه هنر و آموزش نسل های جوان تجلیل شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 566

به "سامانه مدرسه تهران رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه مدرسه تهران رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید