شاسی بلند برقی چری eQ7 در راه است

به گزارش مجله راهدیو، شاسی بلند برقی چری eQ7 مدتی دیگر در بازار چین به عرضه می رسد. اس یو وی الکتریکی ای کیو 7 پیشرانه 210 اسب بخاری و امکانات ایمنی فراوانی دارد.

شاسی بلند برقی چری eQ7 در راه است

به گزارش گجت نیوز، خودروساز مطرح چینی چری از شاسی بلند الکتریکی eQ7 رونمایی کرد که بر پایه پلتفرم تمام الکتریکی آلومینیومی آن توسعه پیدا نموده است. این شاسی بلند که در محدوده قیمت 21 هزار و 800 تا 29 هزار و 100 دلار قرار می گیرد، چند روز دیگر از خط فراوری چری بیرون می آید. در ادامه طراحی، تعیینات فنی و امکانات آن را مرور می کنیم.

معرفی شاسی بلند برقی eQ7 چری

نمای جلو شاسی بلند برقی چری eQ7 المان هایی نظیر چراغ های دو قسمتی، ادغام چراغ ها با دو ورودی در دو گوشه سپر و ورودی پایینی ذوزنقه مانند دارد. در نمای کناری این شاسی بلند برقی چینی، ستون ها با سقف مشکی باعث شده اند سقف حالتی اصطلاحاً شناور به خود بگیرد؛ این طراحی ظاهری اسپرت تر به خودرو می دهد. البته اگر دستگیره های درب از نوع مسطح بیرون پر بودند، احتمالاً این ناحیه حتی مرتب تر می شد. نمای عقب هم همان طور که انتظار می رود، متشکل از چراغ های عقب سرتاسری و سپر با طراحی دو رنگ است.

چری ای کیو 7 با طول 4675 میلی متر، عرض 1910 میلی متر، ارتفاع 1660 میلی متر و فاصله 2830 میلی متری بین دو محور، شاسی بلندی سایز میانه در نظر گرفته می گردد. صندوق جلو این محصول الکتریکی چری 40 لیتر فضا دارد و در کل خودرو 27 محفظه مختلف برای نگهداری اشیاء اختصاص داده شده. ضمن اینکه وزن خالص این خودرو بدون هرگونه سرنشین و باری، 1850 کیلوگرم اعلام شده است.

در کابین این محصول نو چری مثل خیلی از خودروهای چینی دیگر، نمایشگر عریض دوگانه 24.6 اینچی قرار گرفته که نمایشگر مختص به سیستم اطلاعات و تفریح و صفحه آمپر دیجیتال را در خود جا داده است. سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم تصفیه هوا، پشتیبانی از فرمان صوتی، نورپردازی داخلی 64 رنگ، 2 جالیوانی، صفحه های شارژ بی سیم و سقف پانوراما از جمله امکانات کابین این خودرو هستند که جای اشاره دارند. علاوه بر این ها صندلی ها از گرمایش و تهویه برخوردارند و سرنشین جلو هم می تواند از قابلیت ماساژ صندلی خود استفاده کند.

شاسی بلند برقی چری eQ7 از یک موتور الکتریکی با خروجی حدود 210 اسب بخار بهره می برد که نیرو محرکه آن به محور عقب منتقل می گردد. این موتور از یک باتری لیتیم آهن فسفات تغذیه می نماید که در مقطع کنونی شعاع حرکتی آن تعیین نیست و علاوه بر این، سقف سرعت 180 کیلومتر بر ساعتی دارد. بنا به گفته چری، این خودرو 4 حالت رانندگی، 2 حالت ترمز و 3 حالت فرمان را در اختیار راننده قرار می دهد. بعلاوه با بیش از 20 قابلیت یاری راننده پیشرفته، رانندگی را برای راننده آسان تر می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 561

به "شاسی بلند برقی چری eQ7 در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند برقی چری eQ7 در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید