مسیریاب های ایرانی و تبلیغات در بدترین زمان!

به گزارش مجله راهدیو، قطعی اینترنت در 10 روز اخیر همزمان بود با از کار افتادن برنامه های کاربردی که به طور عمومی مورد اقبال کاربران ایرانی است. یکی از این برنامه ها برنامه مسیریاب ویز (WAZE) بود. برنامه ای که کاربران زیادی در ایران دارد و عمده کاربرد آن برای ایرانی ها مربوط به مسیریابی در زمان ترافیک و مسیریابی در شهرها و نقاط غیر آشنا برای رانندگان است.

مسیریاب های ایرانی و تبلیغات در بدترین زمان!

اما این برنامه پرطرفدار چند وقتی که رقیب های داخلی پیدا نموده و اپلیکشن هایی مانند بلد، نشان و دال به بازار فناوری ایران آمده اند.

این مسیریاب های ایرانی در واقع از نظر کیفی امکانات خوبی را به کاربران می دهند و حالا قرار است پلیس راهور در شهر تهران نیز با این مسیریاب ها همکاری نمایند.

اما چند روزی است بیلبوردهای تبلیغاتی این مسیریاب ها به شهر آمده اند. آنهم درست در زمانی که دسترسی کاربران به اپلیکیشن های خارجی مسدود بود و همین مساله واکنش های متفاوتی را در شبکه های اجتماعی برانگیخت. در واقع می توان این نوع تبلیغات را تبلیغات در بدترین زمان دانست و این نکته را بگذارید در کنار اینکه یکی از این مسیریاب ها در بیلبورد تبلیغاتی خود، تصویری از لوگوی اپلیکیشن ویز (WAZE) را منتشر نموده و زیر آن تصویر سعی در القای آن دارد که ویز نام خیابان های شهر را بلد نیست!

باید در نظر داشت، اپلیکیشن های ایرانی در بسیاری از موارد، خدمات مناسبی را به کاربران خود می دهند اما ایجاد انحصار یا تخریب رقیب در دنیای فناوری می تواند تجربه مشابه پیغام رسان های داخلی را تکرار کند.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 162

به "مسیریاب های ایرانی و تبلیغات در بدترین زمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیریاب های ایرانی و تبلیغات در بدترین زمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید