معرفی شماری از معروف ترین هتل های شهر ارومیه

به گزارش مجله راهدیو، ارومیه شهری زیبا در استان آذربایجان غربی بوده که جاذبه های بی مثال بسیاری را در دل خود جای داده است. یکی از مسائلی که بیشتر افراد هنگام سفر با آن روبرو هستند، انتخاب یک هتل مناسب برای اسکان و استراحت است. با ما در مقاله بهترین هتل های شهر ارومیه همراه شوید تا شما را با تعدادی از معروف ترین هتل های شهر ارومیه آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با بهترین هتل های شهر ارومیه برایتان مفید خواهد بود.

معرفی شماری از معروف ترین هتل های شهر ارومیه

هتل مروارید

هتل مروارید موقعیت مکانی بی مثالی دارد و در کنار رودخانه اصلی ارومیه واقع شده است. این مورد از بهترین هتل های شهر ارومیه در سال 1376 تاسیس و در 1387 مورد بازسازی واقع شده است. یکی از مزیت های اصلی هتل مروارید، دسترسی آسان آن به بعضی از مهمترین جاهای شهر هست. هتل مروارید از 35 اتاق با امکانات رفاهی مناسب تشکیل شده است.

هتل پارک

هتل پارک ارومیه در سال 1340 افتتاح شده و مساحت آن چیزی نزدیک به 2500 متر مربع است. هتل پارک از هفت طبقه و 78 اتاق و سوئیت تشکیل شده و امکانات رفاهی زیادی را برای مسافران خود فراهم نموده است. از جمله آنها می توانیم به وجود تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، یخچال و غیره در اتاق ها اشاره نماییم. در این مورد از معروف ترین هتل های شهر ارومیه یک موزه اختصاصی قرار گرفته است که علاقمندان به تاریخ می توانند سری به آن بزنند. یکی از مزیت های مهم این هتل، برخوردار بودن از کافه و رستوران بوده که مسافران می توانند برای سرو غذا یا نوشیدنی به آن مراجعه کنند.

هتل دنیز

این هتل در سال 1384 افتتاح شده و فاصله آن تا جاده سلماس به چیزی حدود 40 کیلومتر می رسد. هتل منظره زیبا و بی نظیری رو به ساحل دریاچه ارومیه دارد. هتل دنیز که با عنوان هتل باری نیز بسیار شناخته شده، از فضای بسیار دلنشین و آرامش بخشی برخوردار است. سالن هایی برای برگزاری کنسرت و مراسم، سوئیت های مستقل، استخر آب و ویلاها از مهمترین امکانات این هتل هستند. در هتل یک سالن مخصوص برای بازی بیلیارد هم وجود دارد. در هتل دنیز یک رستوران اختصاصی دیده شده که با مراجعه به آن می توانید انواع مختلف غذاهای ترکی و ایرانی را میل نمایید.

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی ارومیه موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و فاصله آن تا جاذبه های اطراف چندان زیاد نیست. پارک شهر چاپی در نزدیکی هتل بوده که پیاده روی در فضای زیبا و آرامش بخش آن می تواند حس و حال خوبی را در شما ایجاد کند. این مورد از بهترین هتل های شهر ارومیه از 74 اتاق با امکانات و خدمات رفاهی مناسب تشکیل شده و امکاناتی نظیر پارکینگ، سالن ورزشی، رستوران، کافه را دارد.

هتل بهار

هتل بهار از پنج طبقه تشکیل شده و در آن ده سوئیت وجود دارد. امکانات و خدمات هتل بهار در سطح قابل قبولی قرار دارند و یکی از امتیازات مثبت هتل، واقع شدن آن در مرکز شهر است. اتاق های موجود در هتل بهار دیزاین بسیار زیبایی دارند و از مهمترین امکانات موجود می توانیم به تلویزیون، اینترنت پر سرعت، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و کافی شاپ اشاره نماییم.

هتل آنا

هتل آنا در سال 1394 افتتاح شده و یک هتل بین المللی محسوب می گردد. هتل آنا طراحی بسیار زیبا با سبک معماری مدرن دارد و ارائه انواع خدمات در حوزه هایی نظیر ورزش، تشریفات و اقامت از جمله ویژگی های مثبت آن بشمار می آید. تالارهای چند منظوره و فضاهایی برای برگزاری جلسات از دیگر امکانات هتل آنا بوده که افراد می توانند با توجه به احتیاج خود از این فضاها استفاده کنند. هتل برای کسانی که به ورزش های آبی و شنا علاقمند هستند نیز شرایط خوبی نظیر سونای سرپوشیده و استخر را در نظر گرفت. هتل آنا از 196 اتاق و سوئیت لاکچری و زیبا تشکیل شده و ماساژ و حمام ترکی و سالن بدنسازی از خدمات فوق العاده آن هستند.

هتل ماه کیمیا

هتل ماه کیمیا به مراکز تاریخی و تجاری اطراف دسترسی بسیار آسانی دارد و در سال 1350 تاسیس شد. این هتل در سال 1395 بازسازی شده و در این عملیات 20 اتاق نو و یک رستوران به آن افزوده گشت. در این هتل آسانسور وجود ندارد و برای جابجایی بین طبقات باید از پله ها بهره ببرید. هزینه اقامت در هتل ماه کیمیا بسیار مناسب و معقول هست.

هتل ساحل

افتتاح هتل ساحل در سال 1375 انجام و در سال 1385 بازسازی شده است. هتل فضایی آرام و دلنشین دارد و در یک منطقه زیبا و سرسبز واقع شده است. در اتاق های این هتل امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام اختصاصی، یخچال، تهویه مطبوع و غیره وجود دارد. هتل ساحل از 66 اتاق و سوئیت تشکیل شده و یک هتل 4 ستاره محسوب می گردد. این هتل برای افزایش رضایت خاطر و آسایش مسافران امکانات فوق العاده ای همانند استخر، سالن های ورزشی و رستوران را فراهم نمود.

هتل آریا

هتل آریا از 11 طبقه و 66 اتاق با امکانات رفاهی بسیار مناسب تشکیل شده و از سال 1390 مشغول به فعالیت است. این هتل از امکانات ویژه ای همانند پارکینگ، وای فای و استخر برخوردار بوده و به سالن بیلیارد هم مجهز است. یخچال، سیستم تهویه هوا، چایی ساز، تلویزیون و غیره از جمله امکاناتی بوده که در تمامی اتاق ها وجود دارند.

هتل کارا

هتل کارا چیزی حدود 2600 متر مربع مساحت دارد و از 10 طبقه و 28 اتاق تشکیل شد. این هتل 3 ستاره دارد و خدمات و امکانات رفاهی مناسبی را به مسافران ارائه می دهد. هتل کارا فضای صمیمی و دلنشینی دارد و از پرسنلی کاربلد و مجرب بهره مند است. پارک جنگلی که در نزدیکی هتل واقع شده هم مکانی بسیار مناسب و آرام برای پیاده روی و قدم زدن است.

منبع: همگردی
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 455

به "معرفی شماری از معروف ترین هتل های شهر ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شماری از معروف ترین هتل های شهر ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید