معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مونیخ

به گزارش مجله راهدیو، وقتی در شهر تاریخی مونیخ قدم می زنید، محو تماشای کلیساهای زیبا، بناهای تاریخی و موزه ها می شوید. مونیخ سومین شهر بزرگ در آلمان و مرکز استان باواریا است که حرف های زیادی در کوچه پس کوچه های آن نهفته است. بناهای قدیمی و آثار باشکوه مونیخ هر کدام داستانی تاریخی را روایت می نمایند که پرده از اسرار گذشتگان این شهر بر می دارد. تفریحات مونیخ آن را به مکانی برای خوشگذرانی تبدیل نموده است. اگر دوست دارید با جاهای دیدنی مونیخ آشنا شوید این مقاله مناسب شماست.

معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مونیخ

فهرست برترین جاهای تماشای و تفریحی

جاهای تماشای در مونیخ زیاد است. قلعه مونیخ رزیدنز یکی از مکان های مجذوب کنندهی است که می توانید ساعت ها در آن وقت بگذرانید. برای گردش در طبیعت، باغ انگلیسی انتخاب سرگرم کننده ای است. این باغ زیبا در قلب شهر واقع شده است و مکانی زیبا برای پیاده روی و قدم زدن کنار دریاچه وسط پارک به شمار می آید. کلیسای سنت پیتر در مونیخ یک مکان فوق العاده شگفت انگیز است. معماری این ساختمان براساس سبک گوتیک ساخته شده است. جاذبه های گردشگری مونیخ شامل مکان های تاریخی، آثار کهن، فضاهای تفریحی و سرسبزی است که برای تماشا آن قطعا به ساعت ها وقت احتیاج دارید.

قلعه مونیخ رزیدنز

رزیدنز مونیخ یکی از زیباترین کاخ های تماشایی در مونیخ است که این مجموعه بین 7 فضای سرسبز واقع شده است. این قصر زیبا دارای چندین باغ و 130 اتاق است. این کاخ آنقدر بزرگ است که برای گشت و گذار در آن باید چند روز را به آن اختصاص دهید.

باغ انگلیسی

باغ انگلیسی بزرگ ترین پارک در سرتاسر دنیاست و یکی از جاذبه های گردشگری مونیخ محسوب می گردد. این باغ مملو از درخت ها و چمن های زیباست و رودی زیبا بین این باغ عبور می نماید که فضای باغ را دلنشین تر نموده است. فارغ از زندگی شهری، ساعت ها در باغ انگلیسی قدم بزنید یا با دوستان تان یک پیک نیک و خوش گذرانی دسته جمعی را تجربه کنید. رستوران سی هاس مکان پرطرفدار این باغ است که می توانید بعد از ساعت ها گشت و گذار، خودتان را به چای یا قهوه در آن مهمان کنید.

برترین جاذبه های گردشگری آلمان کدام است؟ جاهای تماشای آلمان را در این مطلب مشاهده کنید.

کلیسای سنت پیتر

معماری این کلیسا به سبک گوتیک ساخته شده است؛ اما بعد از چندین بار بازسازی، ترکیبی از معماری رنسانس و باروک در آن مشاهده می کنید. گشت و گذار در این کلیسا اطلاعات زیادی درباره معماری، نقاشی و تاریخ آن موقع در اختیار شما قرار می دهد.

استخر مولرسش ولکس باد

استخر مولرسش ولکس باد، قدیمی ترین استخر شهر مونیخ است که از سال 1901 ساخته شده است؛ اشتباه نکنید مولرسش ولکس باد یک استخر معمولی مثل استخرهای عمومی نیست. هنگام شنا کردن با نگاه کردن به سقف استخر میخکوب می شوید، زیرا پر از نقاشی ها، طرح ها و نقش های زیبا همراه با لوسترهای فاخر است. استخر مولرسش ولکس باد دارای 2 استخر است که شامل استخر گرم برای ریلکس کردن و استخر سردتر برای فعالیت های ورزشی است. اگر دوست دارید طی سفرتان ریلکس کنید، یکی از تفریحات مونیح استخر مولرسش ولکس باد است که با شنا کردن در این استخر احساس متفاوتی را تجربه می کنید.

از آلمان چی بخریم؟ سوغات آلمان در این مطلب معرفی شده است.

موزه بی ام دبلیو

وقتی به موزه بی ام دبلیو وارد می شوید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می نماید، طراحی مارپیچ گونه آن است و با قدم زدن در این موزه، حس می کنید که به قرن های بعد سفر نموده اید. از آنجایی که موزه، بی ام دبلیو نام گرفته است، شاهد موتورسیکلت، ماشین ها و هواپیماهای قدیمی نیز خواهید بود.

جهت کسب اطلاعات از شرایط دریافت ویزا توریستی آلمان بر روی لینک کلیک کنید.

موزه دویچ

اگر به مکان های تاریخی علاقه دارید، حتما به موزه دویچ سری بزنید. این موزه در دوران پس از رنسانس آلمان ساخته شده است. تنوع مکان های مجذوب کننده در این موزه بسیار زیاد است و می توانید ساعت ها در این مکان هیجان انگیز سرگرم باشید. موزه دویچ به عبارتی موزه تمام علوم است از ستاره شناسی و زیست شناسی گرفته تا تکنولوژی نانو، ساعت ها و ابزارآلات موسیقی در آن به چشم می خورد. بنابراین باید براساس علایق شخصی تان اولویت بندی کنید تا بتوانید همه مکان های مورد علاقه تان را ببینید.

بیشتر بخوانید: چگونه وقت سفارت آلمان بگیریم؟

کلیسای آزام

کلیسای آزام یکی از مکان های تماشای مونیخ است که در دوره باروک ساخته شده است. این بنا یادگار برادران آزام است که تلفیقی از دو هنر مجسمه سازی و نقاشی را به تصویر کشیدند. آنچه با تماشای این کلیسا شگفت زده می شوید، تزیینات داخلی، سقف، دیوارها و بخش های بیرونی پرگل و بته آن است.

کلام آخر

انواع فستیوال ها و جشنواره های زیادی در مونیخ اجرا می گردد که حسابی سرگرم کننده است. این شهر نیز دارای ساختمان های تاریخی مثل قلعه مونیخ رزیدنز، باغ انگلیسی، کلیسای سنت پیتر، موزه بی ام دبلیو، پارک المپیک و مولرسش ولکسباد است که هر کدام مکانی مجذوب کننده برای بازدیدکنندگان به شمار می آیند. شما تماشای کدام یک از جاذبه های گردشگری مونیخ را در اولویت برنامه سفرتان به این شهر، قرار می دهید؟

منبع: پارسیس
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 516

به "معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید