ملکه گدایان، فصل دوم، قسمت چهارم؛ ملکه بد ذات یا ملکه نیکوکار

به گزارش مجله راهدیو، خبرنگارانـ قسمت چهارم از فصل دوم سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد روز چهارشنبه 2 تیر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

ملکه گدایان، فصل دوم، قسمت چهارم؛ ملکه بد ذات یا ملکه نیکوکار

در خلاصه داستان قسمت چهارم از فصل دوم سریال ملکه گدایان آمده است:

شبیر، افرا، ملکه و تیری که باید به سمت یک نفر شلیک شود...! پارسا، البرز و خیانتی که در حال شکل گیری است...

افرا ملکه را به مفت آباد کشانده است. شبیر وقتی با لعیا روبرو می شود، در ابتدا ملکه بودن او را انکار می کند؛ اما خود لعیا بدون واهمه ای می پذیرد که ملکه است. افرا با یک چاقو شبیر و ملکه را در چنگش دارد. این جاست که رجزخوانی های لعیا شروع می شود. لعیا با شجاعت از خودش، کارش و کاری که با مفت آباد و بچه های مفت آباد می کند، دفاع می کند. او نام تک تک بچه ها را با مسائل و عادت های شان می داند. افرا مقابل زبان ملکه کم آورده است؛ اما سعی می کند خودش را از تک و تا نیندازد.

ملکه بعد از حرف های تند و تیزش آخرین برگ برنده ای را که این همه اعتماد به نفس به او می دهد تا در مقابل تهدید افرا خم به ابرو نیاورد، رو می کند، یک اسلحه کوچک. شاه کشی که یک گدا را نشانه رفته است. افرا در مقابل زور اسلحه تسلیم می شود و این جا ضربه بعدی را هم می خورد. فرهاد برادر افرا که در کودکی فکر می کرد مرده است، هنوز زنده است و لعیا از او خبر دارد. لعیا همان حرف هایی را به افرا می زند که پانزده سال پیش به مهناز زده بود. معامله ای که دست و پای افرا را می بندد و همه منم ها و خشم هایش را از او می گیرد. او به برادرش می رسد و فکر لعیا و آریا را از سرش بیرون می کند. این در حالی است که پارسا در گوشه ای دیگر از شهر به فکر نقشه دیگری برای دور زدن لعیا است...

قسمت چهارم فصل دوم ملکه گدایان نسبت به سایر قسمت های این سریال مدت زمان کم تری دارد و بیش تر این زمان مربوط به تقابل افرا و لعیاست. بخشی که از قسمت اول سریال برای آن زمینه چینی شده بود و شخصیت افرا در آرزوی رسیدن به این بخش تعریف و شناخته شده بود. اما سکانس های مربوط به این بخش برخلاف انتظار خوب از آب در نمی آیند. افرا و آن حال نزارش در مقابل لعیای قدرتمند و شبیری که مدام لوده گی می کند، ترکیب جالبی را خلق نمی کنند. افرا با یک چاقوی ضامن دار کوچک به فکر قتل کسی است که سال ها انتظار پیدا کردنش را کشیده است؛ اما انتها این انتظار بسیار ساده و دم دستی به تصویر کشیده می شود.

افرا نه حال جسمی مناسبی برای این رو در رویی دارد و نه در مقابل حرف های ملکه جوابی در آستین دارد. بدین صورت همه انتظار ها برای لو رفتن هویت ملکه به انتها می رسد؛ اما باز هم گرهی از گره های داستان باز نمی شود. دیگر داستان سریال ملکه و نقشه هایش برای دیگران و به خصوص البرز نیست. از این جا به بعد رقابت و تقابل پارسا و ملکه داستان را پیش خواهد برد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 31

به "ملکه گدایان، فصل دوم، قسمت چهارم؛ ملکه بد ذات یا ملکه نیکوکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکه گدایان، فصل دوم، قسمت چهارم؛ ملکه بد ذات یا ملکه نیکوکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید