نجات 60 نفر از دل آتش در مرکز

به گزارش مجله راهدیو، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با تشریح جزئیات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر(عج) از نجات بیش از 60 نفر از طریق آتش نشانان خبر داد.

نجات 60 نفر از دل آتش در مرکز

به گزارش خبرنگاران آنلاین، جلال ملکی در تشریح جزئیات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک ولیعصر (عج) گفت: ساعت 14 ظهر جمعه یک مورد آتش سوزی در مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر (عج)، خیابان بافان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در ادامه چهار ایستگاه آتش نشانی همراه دو دستگاه نردبان و بالابر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی مطرح نمود: عوامل شهرداری منطقه و ستاد بحران منطقه نیز در محل حادثه حضور پیدا کردند.

ملکی گفت: محل آتش سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در دو بلوک بود که جمعاً 70 واحد می شد که از طریق راهروها به یکدیگر راه داشتند.

سخنگوی آتش نشانی تهران مطرح نمود: در پارکینگ منفی دو یک، حدود 12 خودرو و چندین دستگاه موتورسیکلت وجود داشت و چهار دستگاه خودرو به طور کامل دچار حریق شده بودند و حرارت بسیار زیادی در محل حادثه وجود داشت و دود بسیار زیادی طبقات فوقانی را فراگرفته بود و تعداد زیادی از ساکنان محبوس شده بودند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان از طریق نردبان هیدرولیکی و پهن کردن تشک نجات عملیات را آغاز کردند و جمعاً بیش از 60 نفر از ساکنان این ساختمان با کمک آتش نشانان به سلامت خارج شدند.

ملکی اذعان کرد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشت و آتش نشانان خیلی سریع پیروز شدند خود را به کانون آتش سوزی برسانند و آتش را مهار کردند و از توسعه آتش به جاهای دیگر جلوگیری کردند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 414

به "نجات 60 نفر از دل آتش در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 60 نفر از دل آتش در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید