فوت کارگر جوان در حریق در سوپرمارکت

به گزارش مجله راهدیو، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن یک نفر در پی وقوع آتش سوزی در یک سوپرمارکت در آرژانتین اطلاع داد.

فوت کارگر جوان در حریق در سوپرمارکت

سید جلال ملکی درباره این حادثه به پانا گفت: ساعت 03:55 دقیقه بامداد روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک مغازه در میدان ارژانتین ابتدای خیابان الوند، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل و خودرو های پشتیبانی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: محل آتش سوزی یک باب مغازه سوپرمارکت بود که حدودا 30 متر وسعت داشت. در حال حاضر بسیاری از مغازه ها از کرکه های ریموت دار استفاده می نمایند، در ساخت این مغازه این از همین کرکره ها استفاده شده بود. کرکره پایین و بسته بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات لازم آن را برش دادند. دود زیادی از داخل مغازه به بیرون می زد که بخشی از مغازه به خصوص قسمت ورودی دچار آتش سوزی شده بود. یک دستگاه موتورسیکلت هم پشت کرکره پارک شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان با نفوذ به داخل عملیات اطفا را شروع کردند، گفت: در حین عملیات با شرایط کاملا بی حال مرد جوان حدودا 26 یا 27 ساله روبرو شدند. این مرد تابعیت افغان داشت. این فرد به وسیله آتش نشانی خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شد. متاسفانه تعیین شد که وی جان خود را از دست داده است. مرگ وی می تواند ناشی از قرار گرفتن در محیط پر از دود باشد که دلیل اصلی فوت پس از آنالیز های لازم از سوی کارشناسان پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

به گفته وی، آتش اطفا و از سرایت به بخش های دیگر جلوگیری شد. عملیات ساعت 5:24 به انتها رسید و محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 128

به "فوت کارگر جوان در حریق در سوپرمارکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت کارگر جوان در حریق در سوپرمارکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید