واکسینه شدن 80 درصد از دانش آموزان مازندرانی

به گزارش مجله راهدیو، 80 درصد دانش آموزان 12 تا 18 سال مازندران تا به امروز دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

واکسینه شدن 80 درصد از دانش آموزان مازندرانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از ساری،سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نشست صمیمی با تیم اجرایی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته تربیت، گفت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، حدود 196 هزار و 700 دانش آموز 12 تا 18 ساله استان معادل بیش از 80 درصد جامعه هدف تا به امروز دوز اول واکسن خود را دریافت کرده اند.

او اضافه نمود: یکی از ساحت های مهم سند تحول بنیادین، ساحت تربیت زیستی و بدنی است که موجب رشد متعادل و متوازن دانش آموزان را در پی دارد و به سلامت روحی و روانی نیز کمک می کند.

سعدی پور توجه جدی به امرتربیت بدنی در مدارس را از اهم واجبات دانسته و گفت: تربیت بدنی به پویایی مدارس و دانش آموزان کمک کرده و منجر به ارتقای سازمان ورزش کشور می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و تقدیر از تیم اجرایی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، اضافه نمود: کسب عناوین بسیار خوب ورزشی در مسابقات کشوری و جهانی از طریق دانش آموزان استان نشان دهنده تلاش و مساعی مضاعف این تیم مجرب در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت است.

سعدی پور از تأسیس هنرستان تربیت بدنی با موضوع ورزش کشتی در جویبار در آینده ای نزدیک خبر داده و گفت: زمین مورد نظر برای احداث این هنرستان از طریق خیر محترم، آقای فکوری به آموزش و پرورش اهدا شده و هم اکنون در حال انجام اقدامات اولیه برای احداث این هنرستان هستیم.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 159

به "واکسینه شدن 80 درصد از دانش آموزان مازندرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسینه شدن 80 درصد از دانش آموزان مازندرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید