پرچمدار نو شیائومی با قابلیت هایی ویژه در راه است ، از پردازنده اسنپ دراگون 855 تا اندروید Q

به گزارش مجله راهدیو، شرکت چینی شیائومی که این روزها با ارائه محصولات پی در پی به شدت در فکر تسخیر بازار آسیا است، تصمیم دارد برای نسخه تازه یا همان پرچمدار گوشی های هوشمند خود از ویژگی هایی تازه و کاربردی استفاده کند.

پرچمدار نو شیائومی با قابلیت هایی ویژه در راه است ، از پردازنده اسنپ دراگون 855 تا اندروید Q

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پس از آن که گوگل در آخرین کنفرانس توسعه دهندگان خود از نسخه تازه یا آزمایشی اندروید Q رونمایی کرد، شرکت های بسیاری به عنوان کاندیداهای بالقوه این نوع از اندروید معرفی شدند.

اندروید Q بیش از هر چیز به دلیل سرعت بالا و خدمات قدرتمند خود شناخته شده است و پیش بینی می گردد همین موضوع نیز بتواند سهم گوشی هایی که از این نوع اندروید استفاده می نمایند در بازار افزایش دهد. در نهایت اخیرا گوگل 13 برند و 21 گوشی را به عنوان کاندیداهای اصلی استفاده از اندروید Q معرفی کرد.

بین گوشی هایی که اندروید Q را می پذیرند نام شیائومی می 9 و می میکس3 نیز به چشم می خورد اما به نظر می رسد شیائومی به فکر توسعه تعداد گوشی هایی است که از اندروید Q استفاده می نمایند. این به این معنی است که باید منتظر باشیم افزون بر پرچمدار این شرکت تعدادی دیگر از گوشی های شیائومی نیز به اندروید Q متصل باشند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 472

به "پرچمدار نو شیائومی با قابلیت هایی ویژه در راه است ، از پردازنده اسنپ دراگون 855 تا اندروید Q" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار نو شیائومی با قابلیت هایی ویژه در راه است ، از پردازنده اسنپ دراگون 855 تا اندروید Q"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید