کلاهبرداری با رسیدساز جعلی

به گزارش مجله راهدیو، تهران (پانا) - رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی مرکز از دستگیری 2 کلاهبردار که با استفاده از برنامه رسید ساز جعلی از فروشندگان کالا کلاهبرداری می کردند، اطلاع داد.

کلاهبرداری با رسیدساز جعلی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال اعلام کرد: بیستم فروردین ماه خانمی به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد، یک دستگاه لب تاپ اپل به ارزش 250 میلیون ریال در فضای مجازی برای فروش، آگهی کردم که شخص ناشناسی تماس و طی مراجعه حضوری در محل سکونتم با ارائه رسید پرداخت بانکی اظهار کرد که وجه لب تاپ را به وسیله گوشی پرداخت نموده است. پس از تحویل کالا به خریدار متوجه شدم رسید بانکی تقلبی بوده و هیچ گونه مشخصات دیگری از وی ندارم.

وی ابراز کرد: در ادامه کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم و در کنار هم قرار دادن سرنخ های به دست آمده پیروز شدند هویت فرد کلاهبردار را به ست آورند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه با شناسایی مخفیگاه متهم پس از هماهنگی های قضایی وی در مخفیگاهش دستگیر شد، اسم کرد: در بازرسی از مخفگیاه متهم، لب تاپ متعلق به شاکی کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ دستخال اضافه کرد: متهم با صدور قرار صادره مناسب برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار این پایگاه واقع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 25

به "کلاهبرداری با رسیدساز جعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری با رسیدساز جعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید