طراحی لوگو

مراکز خرید در رم؛ ترکیبی از چرم، مد و تاریخ
مراکز خرید، شهرهای کوچکی در دل شهرهای بزرگ هستند و به مردم فرصت می دهند تا برای چند ساعت از دنیای واقعی فاصله بگیرند. گذرگاه های پر از فروشگاه ها، طعمهای متنوع در فست فود ها، و نقاط سرگرمیی مانند سینماها، همه و همه به ما فرصت می دهند که در یک فضای منحصر...

مزدا 6؛ محصول تازه از یک نسل سومی باسابقه!
عصر ایران- مزدا6 خودرویی است که از سال 2002 تا کنون روی خط فراوری قرار گرفته است و هم اکنون نیز بازار جهانی میزبان نسل سوم آن است که از سال 2012 تا کنون فراوری شده است. بدین ترتیب 10 سال است که فراوری نسل سوم ادامه دارد و در مجموع نیز 20 سال است که مزدا6 روی خط فراوری...

مسیریاب های ایرانی و تبلیغات در بدترین زمان!
قطعی اینترنت در 10 روز اخیر همزمان بود با از کار افتادن برنامه های کاربردی که به طور عمومی مورد اقبال کاربران ایرانی است. یکی از این برنامه ها برنامه مسیریاب ویز (WAZE) بود. برنامه ای که کاربران زیادی در ایران دارد و عمده کاربرد آن برای ایرانی ها مربوط به...