آخرین عکس تولد آزاده نامداری در 36 سالگی

به گزارش مجله راهدیو، آزاده نامداری متولد 9 آذر 1363 مجری و تهیه کننده تلویزیونی ایرانی بود. او با اجرا در برنامهٔ تازه ها در سیمای خانواده به معروفیت رسید. نامداری پس از 12 سال کار در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به طور غیررسمی ممنوع التصویر شده بود.

آخرین عکس تولد آزاده نامداری در 36 سالگی

در 7 فروردین 1400، شبکه های اجتماعی و رسانه های داخل ایران خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند.

پیکر آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. خبرگزاری مهر به نقل از یک منبع مطلع ناشناس علت درگذشت وی را خودکشی مطرح کرد. یک مقام اورژانس تهران نوشت از زمان فوت آزاده نامداری 48 ساعت گذشته بوده است و به همین علت چهره او در ابتدا قابل شناسایی نبود.

یک روز پس از اعلام خبر درگذشت نامداری، سرپرست دادسرای جنایی تهران با اشاره به اینکه در کالبدشکافی جسد اثری از ضرب و جرح مشاهده نشده، فرضیهٔ قتل او را رد کرد و وجود داروی قوی ضد افسردگی در آزمایش سم شناسی پزشکی قانونی را نشان دهندهٔ خودکشی احتمالی نامداری دانست. در منزل نامداری دست نوشته های خطاب به دخترش به شکل وصیت و خداحافظی و دارو هایی که استفاده می نموده یافت شده اند. او در این دست نوشته ها مطرح کرد که از شرایط زندگیش راضی نیست و در خصوص اموالش معین تکلیف کرد. پیکر وی در 9 فروردین 1400 در قطعه هنرمندان بهشت زهرا، تهران به خاک سپرده شد.

سجاد عبادی: حمایت از تو ممنوع بود!

سجاد عبادی همسر آزاده نامداری در متنی که پس از مراسم چهلم او منتشر کرد پرده از اتفاقیاتی که برای این مجری در این سال ها بود برداشت. او در بخشی از پیغام خود نوشت: در این سه سال روزنه ای نبود که جستجو ننموده باشیم تا استعدادت به هدر نرود. ده ها مسوول، مدیر، کارگردان و تهیه کننده شاهد هستند و بعضی امروز همین جا هستند، اما همه شد وعده های پوچ، امیدهای واهی و رنج های پیاپی. کار را به جایی رسانده بودند که دوستان نزدیکت که امروز هم نیامدند را به واسطه ارتباط و حمایت از تو ممنوع و تحریم می کردند. و ماند حسرت ساخت و پخش برنامه ای که با پشتکار همیشگی ات در حوزه روانشناسی شروع نموده بودی؛ همان ایده ای که برای انجام پیش تولیدش همراه ما به سفر کوتاه شمال نیامدی.

این عکس متعلق به آخرین تولد این مجری زن تلویزیون است:

منبع: فرارو
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 225

به "آخرین عکس تولد آزاده نامداری در 36 سالگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین عکس تولد آزاده نامداری در 36 سالگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید