اصلاح چارت سازمانی امور اقتصادی شهرداری تهران
به گزارش مجله راهدیو، معاون اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اصلاح چارت سازمانی امور اقتصادی شهرداری و ارتقای جایگاه سازمانی پرسنل این حوزه اطلاع داد.

به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل فلاح در قرار خدمت منطقه 16 تهران، با اشاره به سرعت بخشیدن به فرآیند ممیزی املاک، توضیح داد: از آنجایی که دقت و کیفیت کار در کنار سرعت انجام آن برایمان حائز اهمیت است، یا بایستی مکانیزم نظارت دقیق تری را طراحی و اجرا نموده و منطقه 16 میتواند به عنوان پایلوت، اجرای کار ممیزی را به همکاران منطقه سپرده و پس از کسب نتیجه مثبت این اقدام، به سایر منطقه ها نیز تسری یابد.
وی بعلاوه به موضوع اصلاح چارت سازمانی و سرانه اضافه کاری که از جمله مهمترین دغدغه های همکاران حوزه اقتصادی بود، اشاره داشته و اضافه نمود: جنس کار امور اقتصادی و رویدادهای اقتصادی به گونه ایست که حضور فعال و پیگیری های مستمر را می طلبد لذا اصلاح چارت سازمانی امور اقتصادی در شهرداری و ارتقای جایگاه سازمانی همکاران این حوزه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
براساس گزارش شهر، فلاح در ادامه از نظام رصد اموال سخن گفت و اضافه نمود: در مورد برچسب اموال که قابل رصد و ردیابی نیز باشد، آر اف آیدی را پیشنهاد میکنم و اقدامات لازم را هم در این خصوص انجام خواهیم داد.
منبع: خبرگزاری ایسنا