اصلاح چارت سازمانی امور اقتصادی شهرداری تهران

به گزارش مجله راهدیو، معاون اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اصلاح چارت سازمانی امور اقتصادی شهرداری و ارتقای جایگاه سازمانی پرسنل این حوزه اطلاع داد.

اصلاح چارت سازمانی امور اقتصادی شهرداری تهران

به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل فلاح در قرار خدمت منطقه 16 تهران، با اشاره به سرعت بخشیدن به فرآیند ممیزی املاک، توضیح داد: از آنجایی که دقت و کیفیت کار در کنار سرعت انجام آن برایمان حائز اهمیت است، یا بایستی مکانیزم نظارت دقیق تری را طراحی و اجرا نموده و منطقه 16 میتواند به عنوان پایلوت، اجرای کار ممیزی را به همکاران منطقه سپرده و پس از کسب نتیجه مثبت این اقدام، به سایر منطقه ها نیز تسری یابد.

وی بعلاوه به موضوع اصلاح چارت سازمانی و سرانه اضافه کاری که از جمله مهمترین دغدغه های همکاران حوزه اقتصادی بود، اشاره داشته و اضافه نمود: جنس کار امور اقتصادی و رویدادهای اقتصادی به گونه ایست که حضور فعال و پیگیری های مستمر را می طلبد لذا اصلاح چارت سازمانی امور اقتصادی در شهرداری و ارتقای جایگاه سازمانی همکاران این حوزه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش شهر، فلاح در ادامه از نظام رصد اموال سخن گفت و اضافه نمود: در مورد برچسب اموال که قابل رصد و ردیابی نیز باشد، آر اف آیدی را پیشنهاد میکنم و اقدامات لازم را هم در این خصوص انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 196

به "اصلاح چارت سازمانی امور اقتصادی شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح چارت سازمانی امور اقتصادی شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید