امدادگران اجساد قربانیان حادثه سقوط آنتونوف 26 را پیدا کردند

به گزارش مجله راهدیو، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ولادیمیر سولودوف فرماندار کامچاتکا روسیه، امروز چهارشنبه در رابطه با سقوط هواپیمای آنتونوف 26 گفت که امدادگران چندین جسد از قربانیان این حادثه را پیدا نموده اند.

امدادگران اجساد قربانیان حادثه سقوط آنتونوف 26 را پیدا کردند

سولودوف گفت: اولین اجساد در حال بیرون کشیده شدن [از آب] هستند. تلاشی بی وقفه در این زمینه در جریان است. تا جایی که مسئله مربوط به آمار [جانباختگان] باشد، شرایط در هر لحظه در حال تغییر است.

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته یک فروند هواپیمای آنتونوف 26 روسیه حامل 22 مسافر و شش خدمه پرواز بر فراز منطقه کامچاتکا از صفحه رادار محو شد و تماس های برج مراقبت با این هواپیما به جایی نرسید.

کامچاتکا شبه جزیره ای واقع در شرق دور روسیه است.

یک فروند بالگرد و نیروهای ستاد بحران روسیه عملیات جستجو و امداد رسانی را در دقایق اولیه از این حادثه شروع کردند.

نیروهای امدادی روسیه محل تقریبی سقوط این هواپیما را معین کردند. بر اساس اعلام منبعی آگاه، محل سقوط حوالی 15 تا 25 کیلومتری فرودگاه این منطقه در امتداد خط ساحلی اسم شد. جستجو برای یافتن این هواپیما در دریا جریان دارد چرا که اطلاعات عینی حاکی از این است که هواپیما در دریا سقوط نموده است.

دو خلبان هواپیما در دم کشته شده اند. رسانه های روسی به نقل از منابع امداد رسانی می گویند که هیچ یک از سرنشین های این هواپیما زنده نمانده اند. گمان می رود برخورد با پرتگاه به علت دید ناکافی ناشی از شرایط بد آب و هوایی، علت این سانحه بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 55

به "امدادگران اجساد قربانیان حادثه سقوط آنتونوف 26 را پیدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادگران اجساد قربانیان حادثه سقوط آنتونوف 26 را پیدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید