تور برزیل: با تور مجازی از ونیز برزیلی تماشا کنید

به گزارش مجله راهدیو، در این مطلب از قاب تور مجازی، به منطقه پاراتی برزیل سفر می کنیم. جایی که در جهان به ونیز برزیلی معروف شده است.

تور برزیل: با تور مجازی از ونیز برزیلی تماشا کنید

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

ونیز یکی از زیباترین شهرهای جهان است. در این موضوع شکی نیست و به احتمال بسیار زیاد، نام این شهر و تعریف از زیبایی های بی انتهایش را هم شنیده اید. ونیز را می توان نماد زیبایی شهری دانست. یک نماد که به شهرهای زیبای جهان نسبت می دهند. شهرهایی که اکثرا در مجاورت آب های آزاد قرار داشته باشند و از دیدنی هایی پرتعداد میزبانی بنمایند. به همین منظور هم هست که در قاره اروپا به جز شهر ونیز که در ایتالیا واقع شده، چندین شهر دیگر وجود دارد که به آن ها لقب ونیز داده اند؛ مثل شهر سن پترزبورگ.

تنها قاره اروپا نیست که از داشتن چندین ونیز مختلف فخر می فروشد. قاره های دیگر هم وجود دارند که عنوان ونیز روی شهرهایشان گذاشته گردد. قاره آمریکا، کشور برزیل و شهر پاراتی این ادعا را تایید می نمایند. پاراتی یک کلمه هندی است که رودخانه پر از ماهی را معنی می دهد. این منطقه در قرن 17 میلادی، میزبان یکی از دژهای نیروهای پرتغالی بود. اتفاق های تاریخی که در این شهر رخ دادند و بناهایی که بر اثر این جریان ها در شهر پاراتی به جای مانده، این منطقه را رسما به یک موزه بدون سقف تبدیل نموده است. همراه ما باشید تا در تازه ترین قسمت از تورهای مجازی، به پاراتی برزیل سفر کنیم.

در سال 1695 یک سفر اکتشافی به منطقه پاراتی، به شکلی کاملا تصادفی به کشف چند معدن طلا انجامید. این کشف بزرگ باعث شد تا منطقه پاراتی به نقطه تمرکز جنبش هجوم طلا یا گلد راش تبدیل گردد و گنج یاب های بسیار زیادی از سراسر آمریکا به این منطقه سرازیر شوند. افراد پرتغالی بسیار زیادی از ارتش این کشور، گالن های پرتعدادی مملو از طلا و الماس را از پاراتی به کشورشان فرستادند. همانقدر که این منابع طلا به سرمایه شهر پاراتی تبدیل شد و به توسعه اش یاری کرد، به همان میزان هم توجه دزدان دریایی و دزدان طلا را به خودش جلب نموده بود.

پاراتی در حال حاضر، تفاوت چندانی با پاراتی قرن 17 یا 18 ندارد. انگار گذر زمان برای این منطقه در همان سال های مورد بحث، متوقف شد و تنها یک سری ساختمان و سازه تاریخی پاراتی، بازسازی شدند. به همین علت هم بود که لقب موزه بدون سقف را به این شهر دادیم. شهر پاراتی از سه جهت به کوهستان ختم می گردد. نزدیکی این منطقه به آب های آزاد، باعث جاری شدن مایع حیات در خیابان ها و تبدیل شدنش به ونیز کشور برزیل شده است!

خیابان های پاراتی کاملا سنگ شده و سقف خانه هایش همگی کاشی کاری شده هستند. کلیسای اصلی این شهر، Cathedral of Nossa نام دارد. این کلیسا در سال های پایانی قرن 18 میلادی تاسیس شد. علت تاسیس آن، این بود تا مردم ثروتمند جامعه به کلیسا سر بزنند تا در جریان دوره هجوم طلا و رقابت با سایر گنج یاب ها، برای موفقیت خود دعا نمایند! به همین علت، این کلیسا به وسیله خانه های لوکس افراد ثروتمند جامعه محاصره شده است.

در سال 1966 میلادی، نام شهر پاراتی از کشور برزیل در لیست میراث های جهانی یونسکو ثبت شد. این شهر با داشتن 300 ساحل و 70 بندر مختلف، از جمله زیباترین منطقه ها برزیل محسوب می گردد. در بخش ابتدایی مطلب می توانید به صورت مجازی، از این شهر زیبا بازدید کنید. خبرنگاران به صورت روزانه مطالب مختلفی با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری را منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه از خبرنگاران را از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 252

به "تور برزیل: با تور مجازی از ونیز برزیلی تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: با تور مجازی از ونیز برزیلی تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید