اولین آیفون تاشو احتمالا در سال 2026 از راه می رسد

به گزارش مجله راهدیو، بر اساس یک گزارش نو، به نظر می رسد اولین آیفون تاشو در سال 2026 در کنار سری آیفون 18 معرفی خواهد شد. سال ها است که گزارش هایی در خصوص فراوری آیفون تاشو به وسیله اپل منتشر می گردد ولی مدتی قبل اعلام شد که ظاهرا تا سال 2027 نباید انتظار عرضه آیفون تاشو را داشته باشیم.

اولین آیفون تاشو احتمالا در سال 2026 از راه می رسد

اما حالا خبرگزاری DigiTimes نوشته که اپل طراحی اولین آیفون تاشو را تعیین نموده و در نتیجه جدول زمانی توسعه این گوشی سرعت بیشتری گرفته است. با فرض اینکه اپل یک چرخه توسعه محصول دوساله معمولی داشته باشد، این گزارش پیش بینی می نماید که آیفون تاشو در سال 2026 عرضه خواهد شد.

با این حال، توجه داشته باشید که اگرچه دیجی تایمز سابقه خوبی در زمینه اطلاعات زنجیره تأمین دارد، اما این جزئیات را از منابع خود دریافت ننموده است. علاوه بر این، این نشریه سابقه ای به مراتب ضعیف تر در نتیجه گیری هایی دارد که از اطلاعات خود می گیرد. با این حال، گزارش دیگری از The Information این جزئیات در گزارش دیجی تایمز را تأیید می نماید. این گزارش اضافه می نماید که اپل به آیفون تاشو نام مستعار v68 داده است، اما همچنان زمان بندی دو ساله و طراحی اساسی آیفون را تأیید می نماید.

گفته می گردد این طراحی به صورت تاشوی عمودی، شبیه به سامسونگ گلکسی فلیپ خواهد بود. بنابراین، به جای اینکه مانند یک کتاب باز گردد و به صفحه نمایش بزرگ تری تبدیل گردد، یک آیفون با میزان معمولی خواهد بود که به نصف تا می گردد. این گزارش بعلاوه تعیین می نماید که ابعاد تقریباً مشابه آیفون های کنونی خواهد بود.

در این گزارش، هیچ اشاره ای به اینکه آیا بخش بیرونی آیفون تاشو نیز صفحه نمایش خواهد داشت یا خیر، نشده است. قبلاً گزارش شده بود که اپل ممکن است ابتدا طراحی تاشوی خود را با یک آیپد مینی آزمایش کند، اما گزارش تازه ادعا می نماید که اکنون اپل می خواهد ابتدا آیفون تاشو را فراوری کند.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1403 بروزرسانی: 3 مرداد 1403 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 611

به "اولین آیفون تاشو احتمالا در سال 2026 از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین آیفون تاشو احتمالا در سال 2026 از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید