مشخصات کامل گوشی پوکو F5 پرو لو رفت

به گزارش مجله راهدیو، اواخر سال گذشته میلادی، شیائومی از گوشی های سری ردمی K60 رونمایی کرد که از عضو تشکیل شده است. حالا به نظر می رسد مدل استاندارد این خانواده قرار است با نامی تازه راهی بازارهای جهانی گردد. یکی از افشاگران مشهور، ساعاتی قبل مشخصات کامل گوشی پوکو F5 پرو را منتشر نموده که با توجه به این مشخصات، به نظر می رسد با همان گوشی ردمی K60 سروکار داریم.

مشخصات کامل گوشی پوکو F5 پرو لو رفت

بر اساس این تعیینه ها، این گوشی از نظر سخت افزاری حرف زیادی برای گفتن دارد. به عنوان مثال چیپست آن اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که قدرت سخت افزاری فوق العاده ای را ارائه می نماید. بعلاوه باید به بهره گیری از نمایشگر 6.67 اینچی اشاره کنیم که مبتنی بر پنل OLED است و رزولوشن QHD+ را ارائه می نماید. انرژی پوکو F5 پرو به وسیله باتری 5500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نماید.

از دیگر ویژگی های فاش شده از آن می توانیم به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کنیم که مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال است. در کنار این دوربین، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی واقع شده است. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده و نباید بهره گیری از اسپیکرهای استریو را از قلم بیندازیم. برای ثبت عکس های سلفی هم می توانید از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره ببرید. بنابراین تمام تعیینات سخت افزاری این گوشی، هیچ تفاوتی با ردمی K60 ندارد.

البته لازم به ذکر است ردمی K60 از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می نماید ولی تعیین نیست که آیا پوکو F5 پرو هم از این قابلیت بهره می برد یا نه. ممکن است شیائومی برای کاهش هزینه های ساخت، این قابلیت را کنار گذاشته باشد. اما اگر شاهد ارائه این تعیینه باشیم، پوکو F5 پرو اولین گوشی برند پوکو با قابلیت شارژ بی سیم خواهد بود. هنوز تعیین نیست این گوشی در چه تاریخی معرفی می گردد ولی طبق معمول طی هفته ها و ماه های آینده جزئیات بیشتری در خصوص این گوشی منتشر خواهد شد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

39,000,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

7,099,000

تومان

خرید گوشی از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 514

به "مشخصات کامل گوشی پوکو F5 پرو لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل گوشی پوکو F5 پرو لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید