باشگاه ذوب آهن بوی اصالت می دهد ، حیفم آمد به ذوب آهن نیایم

به گزارش مجله راهدیو، به گزارش خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم صبح پنجشنبه در ملاقات با مدیران باشگاه ذوب آهن ضمن تأیید مسائل و سختی های بی شمار باشگاه داری در کشور گفت: ذوب آهن همان گونه که در صنعت نمایانگر تاریخ صنعت کشور است در ورزش نیز تبلور ورزش کشور است.

باشگاه ذوب آهن بوی اصالت می دهد ، حیفم آمد به ذوب آهن نیایم

وی اضافه نمود: امروز فوتبال ما از ملی تا باشگاهی از نبودVARمتضرر می شوند و این مسئله هر چه زودتر باید حل گردد ما اقدامات لازم را انجام می دهیم و آموزش های داوران نیز باید انجام گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بروز بعضی مسائل قضائی در فوتبال ادامه داد: ارکان قضائی فوتبال به نحو احسن انجام وظیفه می نمایند و دخالت در این حوزه تخصص من نیست.

وی مارکتینگ را قدرت اصلی باشگاه ها دانست و اضافه نمود: در زمینه تبلیغات محیطی از همه باشگاه ها حمایت می کنیم و آماده ارائه هر خدمتی دراین زمینه هستم.

وی خاطر نشان کرد: حیفم آمد که به اصفهان بیایم و به باشگاه ذوب آهن که از در و دیوارش عطر اصالت و انسجام برمی خیزد را نبینم و امیدوارم که این باشگاه باریشه، که سابقه درخشان نایب قهرمانی لیگ را در پرونده دارد قوی تر از قبل در عرصه ورزش و فوتبال حاضر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 341

به "باشگاه ذوب آهن بوی اصالت می دهد ، حیفم آمد به ذوب آهن نیایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه ذوب آهن بوی اصالت می دهد ، حیفم آمد به ذوب آهن نیایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید