برقراری پروازهای خارجی با هدف توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله راهدیو، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت زیرساخت های فرودگاه یاسوج گفت: پروازهای خارجی با هدف توسعه صنعت گردشگری استان در فرودگاه یاسوج انجام می گردد.

برقراری پروازهای خارجی با هدف توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری صبح امروز دوشنبه 21 تیرماه 1400 در نشست اقتصاد مقاومتی استان با دستور کار توسعه صنعت گردشگری، اظهار کرد: با راه اندازی پروازهای خارجی، شاهد توسعه و جهش قابل توجهی در حوزه گردشگری و صادرات خواهیم بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: تا قبل از انتها دولت موضوع اخذ مجوز مرز هوایی فرودگاه یاسوج و استقرار نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اجرایی می گردد.

کلانتری با بیان اینکه مشخص مرز مجاز هوایی فرودگاه یاسوج به کمیته ویژه شورای امنیت ارسال شده است، اضافه کرد: ما در کوشش هستیم که پروازهای خارجی از یاسوج انجام گردد.

او بابیان اینکه مجوز آن پس از آنالیز های لازم صادر می گردد، گفت: در هفته گذشته اولین پرواز یاسوج - مشهد در فرودگاه یاسوج انجام شد و در کوشش هستیم که پرواز یاسوج به کیش هم به منظور رونق صنعت گردشگری در این فرودگاه راه اندازی گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 37

به "برقراری پروازهای خارجی با هدف توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پروازهای خارجی با هدف توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید