برپایی 42 پایگاه جمع آوری یاری های خیرخواهانه

به گزارش مجله راهدیو، 42 پایگاه جمع آوری یاری های خیرخواهانه برای خرید نوشت افزار، کیف مدرسه، لباس و دیگر تجهیزات مدرسه در استان کرمانشاه برپا شده است.

برپایی 42 پایگاه جمع آوری یاری های خیرخواهانه

پایگاه ها در راستای پویش مشق مهر و با عنایت به ضرورت تامین و توزیع نوشت افزار برای بچه ها تحت پوشش سازمان بهزیستی در آستانه سال تحصیلی نو و در روز بیستم شهریور امسال در استان کرمانشاه برپا می گردد.

فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار به استان برای دانش اموزان احتیاجمند ابلاغ شده است، اما با توجه به گزارشات مددکاری دانش آموزان محروم این مبلغ پاسخگویی آنان نیست و احتیاجمند یاری خیرخواهانه مردم نوعدوست هستیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر این تفاهم نامه ای نیز با بنیاد قلم چی جهت بهره مندی دانش آموزان واجد شرایط از ظرفیت های این بنیاد فراهم شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: برای 1812 دانش آموز دارای معلولیت و 883 دانش آموز حوزه حمایتی بر اساس دستورالعمل اقتصادی درخواست اعتبار شده است که در صورت تامین پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: همه ما می دانیم این مبالغ با توجه به شرایط جامعه و احتیاج دانش آموزان کفاف هزینه های مدرسه را نخواهد کرد و خیلی از دانش آموزان چشم به دستان پر مهر شما دوخته اند و امید دارند مانند دیگر دانش آموزان همکلاسی خود از شرایط برابری برخوردار باشند و بتوانند آینده ای روشن را برای خود خانواده و جامعه بسازند .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 431

به "برپایی 42 پایگاه جمع آوری یاری های خیرخواهانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 42 پایگاه جمع آوری یاری های خیرخواهانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید