بهترین سواحل آفریقای جنوبی

به گزارش مجله راهدیو، آفریقای جنوبی شهرهای ساحلی بسیار زیبا و تماشایی ای دارد که هر فردی را به حیرت وا می دارد. با اینکه سواحل آفریقای جنوبی شناخته شده و برجسته نیستند اما در بین موج سواران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین سواحل آفریقای جنوبی بپردازیم.

بهترین سواحل آفریقای جنوبی

10. ساحل پاترنوستر

Paternoster Beach

ساحل پاترونوستر (Paternoster Beach) ساحلی طولانی از شن های سفید رنگ است که در کنار صخره های ناهموار و خانه های سفید رنگ و آرام قرار گرفته است. این شهر به عنوان یکی از اولین روستاهای ماهیگیری در خط ساحلی غربی آفریقای جنوبی شناخته می شود و در طی سال ها پیشرفته و به یک مقصد توریستی برجسته تبدیل شده است. در سفر به این ساحل اگر شانس با شما یار باشد می توانید شاهد گذر وال ها و دلفین ها یا حتی پنگوئن ها باشید.

9. ساحل گروتو

Grotto Beach, Hermanus

ساحل گروتو (Grotto Beach) ساحلی بسیار مجذوب کننده و تماشایی است که در بین توریستان بسیار محبوبیت دارد. در دوردست ها کوهستان های زیبایی را می توان دید که منظره ای بسیار مجذوب کننده و تماشایی را خلق کرده اند. در اوج شلوغی، نجات غریق های زیادی در ساحل حضور دارند و از منطقه ها محبوب و شلوغ محافظت می کنند. در نزدیکی ساحل نیز شهر هرمانوس قرار گرفته است که مکان بسیار خوبی برای تماشای وال ها به شمار می رود.

8. ساحل بالیتو

Ballito, Dolphin Coast

ساحل بالیتو (Ballito) در فاصله 40 کیلومتری شمال دوربان و در کنار خط ساحلی دلفین قرار گرفته است. این ساحل مکان بسیار خوبی برای تماشای دلفین ها به شمار می رود که در سطح آب اقیانوس هند به بازی مشغول می شوند. شهر بالیتو در سال 1954 میلادی تاسیس شده بود و به هنگام تعطیلات، خانواده های زیادی را به خود جذب می کند. در ساحل می توان دو استخر طبیعی را مشاهده کرد که به هنگام مد آب پر می شوند و مکان بسیار خوبی برای بازی بچه ها به شمار می فرایند. آب های ساحل نیز مکانی ایدئآل برای موج سواری هستند و هر ساله مسابقه موج سواری بزرگی در آن برگزار می شود.

7. ساحل مویزنبرگ

Muizenberg Beach, South Peninsula

ساحل مویزنبرگ (Muizenberg Beach) در جنوب خط ساحلی کیپ تاون قرار گرفته است. این شهر ساحلی به هنگام تابستان بسیار مورد علاقه توریستان و ساکنین محلی قرار می گیرد و افراد زیادی برای گذراندن اوقات خود به آنجا سفر می کنند. آب های اقیانوس هند به هنگام تابستان گرم است که برای شنا و موج سواری ایدئآل هستند. خود شهر نیز بسیار تماشایی است و در آنجا می توان فروشگاه ها و رستوران های مختلفی را مشاهده کرد.

6. ساحل سانتوس

Santos Beach, Mossel Bay

ساحل سانتوس (Santos Beach) در خلیج موسل (Mossel Bay) قرار گرفته است و مکان بسیار خوبی برای گذراندن اوقات فراغت و ساحل گردی محسوب می شود. ساحل شن های نرمی دارد و موج ها نسبتا کوچک هستند که برای بچه ها و خانواده ها بسیار مناسب است. در ماه های تابستانی خانواده های زیادی را می توان در کنار ساحل مشاهده کرد که در حال لذت بردن از پیکنیک هستند. در کنار ساحل نیز فروشگاه های کوچک و بستنی فروشی های کوچک وجود دارند که در هوای گرم بسیار دلچسب خواهد بود.

5. آمهلانگا راکس

Umhlanga Rocks

آمهلانگا راکس (Umhlanga Rocks) در فاصله بیست دقیقه رانندگی از دوربان قرار گرفته است و منطقه مسکونی بسیار مجذوب کننده و تماشایی ای است و در آن بزرگترین مرکز خرید در نیم کره جنوبی قرار گرفته است. جدا از توسعه شهری و تجاری، ساحل شنی و طولانی شهر، مکان بسیار خوبی برای فراغت از شلوغی و زندگی شهری به شمار می رود. آب وهوا در ماه های تابستان در اینجا بسیار مطلوب است و دمای آب نیز به حدود 25 درجه می رسد.

4. ساحل دلفین

Dolphin Beach, Jeffreys Bay

ساحل دلفین (Dolphin Beach) در خلیج جفریز (Jeffreys Bay) قرار گرفته است و مقصدی برجسته و ایدئآل برای موج سواری به شمار می رود. موج ها در این ساحل بسیار خارق العاده هستند و فضای آن نیز بسیار مجذوب کننده است. این ساحل در کیپ شرقی قرار گرفته است و شهری در همان نزدیکی وجود دارد که علاقه مندان به ورزش های آبی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. در ماه های تابستانی نیز خانواده های زیادی برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات خود به اینجا سفر می کنند. در صورتی که شانس با شما یار باشد، می توانید وال ها و دلفین ها را در سطح آب در تمام فصول سال مشاهده کنید.

3. ساحل هابی

Hobie Beach, Port Elizabeth

ساحل هابی (Hobie Beach) در بندر الیزابت (Port Elizabeth) مکانی بسیار مشهور برای شنا، آفتاب گرفتن و بازی های ساحلی به شمار می رود. در آخرهفته ها، ساکنین شهر برای گذراندن اوقات فراغت خود به این ساحل می آیند و به انجام تفریحات مختلفی مشغول می شوند. استخرهای صخره ای در نقاط مختلف ساحل دیده می شوند که می تواند مکان بسیار خوبی برای بازی بچه ها و یادگیری در مورد حیات وحش دریایی باشد. در کنار ساحل نیز کافه ها و امکانات مختلفی دیده می شود که شما را سرگرم خواهند کرد.

2. ساحل گلدن مایل

Golden Mile, Durban

شهر ساحلی دوربان بسیار تماشایی و خارق العاده است و ساحل گلدن مایل (Golden Mile) در آن از معروفیت زیادی برخوردار است و توریستان زیادی را به خود جذب می کند. این ساحل مقصدی برجسته به شمار می رود که در فصل تابستان هزاران توریست را به خود می کشاند. در کنار ساحل کلاب ها و رستوران های مختلفی وجود دارند که حس سرزنده و بانشاطی به آن داده اند. علاوه بر این، علاقه مندان به موج سواری و حتی موج سواران حرفه ای به این ساحل می آیند و از موج های خوب آن بهره می برند.

1. ساحل کمپس بی

Camps Bay Beach, Cape Town

ساحل کمپس بی (Camps Bay Beach) در فاصله 10 دقیقه رانندگی از مرکز شهر کیپ تاون قرار گرفته است و مکانی خارق العاده و تماشایی است که در آن می توان انواع فروشگاه، رستوران و کلاب را مشاهده کرد. ساحل دارای شن هایی سفید رنگ و نرم است و در کنار آن نیز تپه هایی قرار گرفته است. جدا از کسانی که برای پیاده روی و قدم زدن در ساحل به اینجا می آیند، موج سواران زیادی نیز برای موج سواری به این ساحل می آیند. دمای آب سرد و قدرت آن بسیار زیاد است و از همین رو، تنها شناگران ماهر می توانند در آن شنا کنند.

منبع: فوت و فن / touropia.com
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 415

به "بهترین سواحل آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سواحل آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید