تقدیر کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش همگانی در دوران کرونا

به گزارش مجله راهدیو، اعضای کمیسیون فرهنگی و کمیته تربیت بدنی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش های همگانی در دوران کرونا قدردانی کردند.

تقدیر کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش همگانی در دوران کرونا

به گزارش خبرنگاران، افشین ملایی رئیس و محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش های همگانی به دعوت کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سفری به استان چهارمحال و بختیاری بر توسعه و توسعه ورزش همگانی در این استان تاکید کردند.

در این سفر که احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی و رئیس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی به همراه دیگر اعضای کمیسیون هم حضور داشتند، شرایط ورزش همگانی در استان چهارمحال و بختیاری مورد آنالیز نهاده شد.

راستینه با اشاره به اقداماتی که در طول حدود دو سال اخیر در فدراسیون ورزش های همگانی اجرا شده است گفت: با حضور دکتر ملایی در این فدراسیون طرح ها و برنامه های ملی در دوران کرونا به اجرا عایدی که مورد استقبال مردم نهاده شد و توانست از کم تحرکی بیشتر در بین مردم جلوگیری کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، ادامه داد: تیم مدیریت نو فدراسیون ورزش های همگانی در این مدت اقدامات قابل تقدیری را در شهرها و استان های مختلف اجرا نموده است که البته باید تداوم داشته باشد تا زمینه برطرف کم تحرکی در بین مردم را فراهم کند.

راستینه در انتها، گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیته تربیت بدنی این آمادگی را دارد که برای توسعه ورزش همگانی در همه استان ها همکاری نزدیکی با فدراسیون ورزش های همگانی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 141

به "تقدیر کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش همگانی در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات فدراسیون ورزش همگانی در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید