توماج دانش بهزادی مهمان نردبان شد

به گزارش مجله راهدیو، تهران (پانا) - جدیدترین قسمت از برنامه نردبان با حضور توماج دانش بهزادی و محسن جعفری راد روی آنتن می رود.

توماج دانش بهزادی مهمان نردبان شد

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، شصتمین قسمت از برنامه تلویزیونی نردبان، آدینه، 26 شهریورماه روی آنتن شبکه مستند می رود.

مهمان این قسمت از برنامه، توماج دانش بهزادی بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر است. او که در فیلم مستند خط باریک قرمز حضور داشت، در گفت وگو با حامد شکیبانیا، درباره مستند خط باریک قرمز و کنشگری اجتماعی آن صحبت می نماید. وی هم چنین توضیحاتی درباره رابطه تئاتر و فیلم مستند داده و تئاتر مستند و دراماتورژی را معرفی می نماید.

توماج دانش بهزادی تا به امروز در ده ها فیلم و تئاتر حضور داشته و نقش آفرینی نموده است. او در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی لباس شخصی به کارگردانی امیرعباس ربیعی، مستند خط باریک قرمز به کارگردانی فرزاد خوشدست و فیلم کوتاه سور بز به کارگردانی سعید زمانیان حضور داشت.

مهمان دیگر برنامه این هفته نردبان محسن جعفری راد کارگردان فیلم مستند رنج زیر پوست است. فیلم مستند او هم اکنون در اکران هنر و تجربه در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است. او ضمن گفت وگو درباره سوژه فیلم خود علاقه مندان به سینمای مستند را به تماشای این فیلم دعوت می نماید.

پیشنهاد فیلم مستند و بخش هایی در خصوص رابطه و تعامل میان تئاتر و سینمای مستند از دیگر بخش های نردبان این هفته است.

نردبان مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که کوشش می نماید به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم هایی متنوع آدینه ها ساعت 18 روی آنتن شبکه مستند می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 93

به "توماج دانش بهزادی مهمان نردبان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توماج دانش بهزادی مهمان نردبان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید