زالاوا برنده جشنواره ژانر آمریکا

به گزارش مجله راهدیو، تهران (پانا) - فیلم سینمایی زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، برنده جایزه برترین فیلم در بخش رقابتی Next Wave در هجدهمین دوره جشنواره فانتاستیک فست آمریکا شد.

زالاوا برنده جشنواره ژانر آمریکا

این جشنواره که بزرگترین جشنواره ژانر ایالات متحده است، هر ساله فیلم هایی در ژانرهای وحشت، فانتزی، علمی- تخیلی و اکشن از سراسر دنیا، با هدف تجلیل از فیلم های ژانر با داستان هایی نو و چالش برانگیز، انتخاب و به دوستداران سینمای ژانر معرفی می نماید.

زالاوا به تهیه کنندگی سمیرا و روح الله برادری، همراه با هشت فیلم منتخب با ژانرهای متنوع از آمریکا، انگلستان، اندونزی، سوئد، آفریقای جنوبی، سنگال، پرتقال و بلژیک از تاریخ 23 تا 30 سپتامبر (1-8 شهریور) در استان تگزاس (شهر آستین) به نمایش عایدی و پایان به وسیله هیئت داوران بخش Next Wave به اسم برترین فیلم شناخته شد و سومین جایزه دنیای خود را دریافت کرد.

این فیلم سینمایی با فیلمنامه ای از آیدا پناهنده، تهمینه بهرام و ارسلان امیری در سال گذشته در روستای شیان کردستان و خرمرود همدان در 49 جلسه فیلمبرداری شد و نوید پورفرج، هدی زین العابدین پوریا رحیمی سام، باسط رضایی، شاهو رستمی، فریدون حامدی، صالح رحیمی و جمعی دیگر از بازیگران سینما و تئاتر کردستان در آن همکاری نمودند.

بعلاوه زالاوا در ماه گذشته، در هفتاد و هشتمین جشنواره فیلم وهم، جایزه فیپرشی به اسم برترین فیلم سه بخش روزهای وهم، هفته منتقدین و افق ها و همزمان جایزه بزرگ سی و ششمین هفته منتقدین فیلم را هم دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 124

به "زالاوا برنده جشنواره ژانر آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالاوا برنده جشنواره ژانر آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید