جزئیات جشن قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان

به گزارش مجله راهدیو، سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، در خصوص برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فصل 1402-1401 گفت: سازمان لیگ فوتبال ایران در تمام مسابقات فصل جاری همیشه کوشش نموده مسابقات را به مطلوب ترین شکل ممکن برگزار کند و اکنون در هفته پایانی مسابقات با توجه به حساسیت های موجود جهت مشخص تیم قهرمان و دیگر تیم سقوط کننده نیز همین شرایط مهیاست. ضمن اینکه به صورت ویژه نیز ناظران کمیته اخلاق، انضابطی و مسئولان نهادهای ذی ربط مسابقات را زیر نظر گرفته اند.

جزئیات جشن قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان

وی در ادامه گفت: از آنجا که نیز رئیس محترم فدراسیون فوتبال و یکی از مسئولان سازمان لیگ در کنفرانسی مجازی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه آنلاین دارد و به همین علت هنوز ترکیب حضور مدیران ارشد فدراسیون و سازمان لیگ در دو شهر کرمان و قائمشهرنهایی نشده است.

مدیر مسابقات ادامه داد: سازمان لیگ فوتبال ایران آمادگی کامل برای برگزاری جشن قهرمانی یکسان در هردو استان مازندران و کرمان را دارد و دو جام و مدال های قهرمانی یکسان تهیه و کرمان وقائمشهر ارسال شده است. بعلاوه دو سکوهای قهرمانی برای هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان طراحی و ساخته شده که در حال ارسال به این دو شهر است.

مهدی در خصوص فروش بلیت در مسابقات کرمان و قائمشهر گفت: مدیریت فروش و توزیع بلیت مسابقات به طور کامل بر عهده هیئت فوتبال استان و باشگاه میزبان است و معین تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم، تعداد بلیت های قابل فروش و نحوه تقسیم و توزیع آن در کرمان بر عهده هیئت فوتبال کرمان و باشگاه مس و در قائمشهر بر عهده هیات فوتبال استان مازندران و باشگاه نساجی است و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ گونه دخل و تصرفی در بلیت فروشی ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rahdio.ir شناسه مطلب: 539

به "جزئیات جشن قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جشن قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید